معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا اعلام کرد:

میزبانی دیار علویان از ۱۳ آلاله سرخ فاطمی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۸۲۴۵۴
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا با بیان اینکه استان مازندران در ایام فاطمیه میزبان ۱۳ شهید گمنام است، گفت: پیکر پاک و مطهر این آلاله‌های فاطمی روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه وارد استان می‌شود.
۰
plusresetminus
میزبانی دیار علویان از ۱۳ آلاله سرخ فاطمی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، عسکر مجیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت تشییع پیکرهای مطهرشهید خوشنام در ایام فاطمیه ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس استان و ۳۳۰ شهید رسانه کشور، اظهار کرد: مقام شهادت بزرگ‌ترین درجه و رتبه‌ای است که خدواند به برخی از بندگان خاص خود عطا می‌کند و خداوند به او مقام شفاعت عطا می‌کند.

وی افزود: چندین سال است که ایام شهادت و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز شهدای گمنام نامگذاری شده است که بسیار این نامگذاری با مسما است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه امسال نیز وداع با پیکر مطهر شهید خوشنام را نیز در این ایام خواهیم داشت؛ خاطرنشان کرد: در ابتدا قرار به میزبانی مازندران از ۱۴ شهید گمنام بود که در نهایت استان مازندران در ایام فاطمیه میزبان ۱۳ شهید گمنام است.

این مسئول از ورود پیکر پاک و مطهر ۱۳ شهید گمنام در روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه از محور سوادکوه به مازندران خبر داد و گفت: پیکرهای شهدا در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در ۱۰ شهرستان تدفین خواهند شد.

مجیدی افزود: احتمال اینکه این شهدا از اهالی استان مازندران باشند وجود دارد و استان به قدوم مطهر شهدای گمنام، معطر خواهد شد.

وی تشریح کرد: از پانزدهم آذرماه شهدا در استان حضور پیدا خواهند کرد و مقرر شده تا برنامه استقبال نظامی در ساعت ۱۴ با حضور مردمی در پادگان شهید قاسمیان سوادکوه شمالی همراه با تشریفات و حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد و در شامگاه همین روز در ساعت ۱۸، شهرهای زیراب و پل‌سفید میزبان این شهدا خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد تا این شهدا در قالب دو کاروان که یکی برای مراکز عالی و مدارس و دیگری برای مردم در سطح استان تشییع شوند.

این مسئول با بیان اینکه طبق برنامه ریزی بعمل آمده در وز دوم، پنج‌شنبه  ۱۶ آذر شهرستان نکا در دو نوبت صبح و بعدازظهر میزبان این شهدا خواهد بود که مراسم وداع با پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس پنج شنبه ۱۶آذر ماه ساعت ۱۸ با سخنرانی نماینده ولی فقیه درمازندران و مداحی کربلایی میثم نجفی با همراهی مردم شهید پرور نکا در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به اشاره به برگزاری یادواره شهید احمد کشوری در سیمرغ با سخنرانی فرمانده کل ارتش در روز ۱۶ آذرماه اشاره کرد و افزود: ساعت ۱۴یک کاروان از شهدای خوشنام در یادواره این شهید والامقام حضور خواهند یافت.

 مجیدی با بیان اینکه روز سوم مصادف با جمعه ۱۷ آذرماه، کاروان شهدا در امیرکلا بابل حضور خواهند داشت، گفت: در همین روز، با توجه به برگزاری ساعت ۱۸ سالگرد شهید ییلاقی با سخنرانی فرمانده نیروی دریایی سپاه در بهشهر، کاروان شهدا مهمان بهشهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روز شنبه ۱۸ آذرماه، کاروان شهدا در تنکابن حضور خواهند یافت، عنوان کرد: روز یکشنبه ۱۹ آذر نیز یک کاروان شهدا در دانشگاه‌های ساری میهمان دانشجویان خواهند بود؛ همچنین کاروان عمومی در همین روز در ساعت ۱۴ مهمان شهرستان کلاردشت و ساعت ۱۸ مهمان مردم عباس آباد خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا بیان کرد: در روز دوشنبه ۲۰ آذر، کاروان دانشگاهی شهدای خوشنام در دانشگاه‌های آمل، بابلسر و ساری و کاروان عمومی شهدای خوشنام نیز در جمع مردم چالوس حضور خواهند یافت.

این مسئول اذعان کرد: در روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه، کاروان دانشگاهی در دانشگاه آزاد چالوس و کاروان عمومی در نوشهر حضور خواهد یافت.

 مجیدی با بیان اینکه در روز ۲۲ آذرماه، کاروان دانشگاهی در شهرهای جویبار، قائم‌شهر و سوادکوه حضور خواهند داشت، ادامه داد: کاروان عمومی نیز مهمان مردم نور خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روز پنج‌شنبه ۲۳ آذر نیز کاروان شهدای خوشنام در جویبار مهمان مردم شهید پرور این شهرستان خواهد بود، تصریح کرد: در روز جمعه ۲۴ آذرماه، برنامه وداع استانی با حضور تمامی ۱۳ شهید گمنام در ساعت ۱۸ در حسینیه عاشقان کربلا برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه در روز شنبه ۲۵ آذرماه کاروان شهدای خوشنام جهت برگزاری مراسم شب وداع در شهرستان‌های گلوگاه، میاندورود، رامسر، محمودآباد، فریدونکنار، آمل، بابل، ساری، بابلسر و قائم‌شهر حضور خواهند داشت و متذکر شد: در روز یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با روز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور  مراسم تشییع استانی در مراکز استان را خواهیم داشت و ساعت ۱۱ این شهدا به ۱۰ شهرستان اعلام شده تحویل و در این شهرها تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱