مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرد:

جزئیات تازه از آتش‌سوزی در جنگل‌های نوشهر و تنکابن

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰
کد مطلب : ۴۸۲۲۱۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران جزئیات تازه‌ای از وقوع دو فقره آتش‌سوزی در جنگل‌های نوشهر و تنکابن را اعلام کرد.
۰
plusresetminus
جزئیات تازه از آتش‌سوزی در جنگل‌های نوشهر و تنکابن
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، از عصر روز گذشته بخشی از عرصه جنگلی هم‌مرز میان حوزه منابع طبیعی نوشهر - رویان و کجور معروف به «شوراب» دچار آتش‌سوزی شده و طبق آخرین گزارش این آتش‌سوزی هنوز به صورت کامل مهار نشده است.

بعد از چندین ساعت تلاش برای مهار حریق به علت وزش بادهای گرم پاییزی آتش دوباره شعله‌ور شد و گروه‌های زیادی از مردم، هلال احمر، بسیج و سپاه و محیط زیست در محل وقوع آتش‌سوزی حضور دارند و مشغول مهار آتش هستند.

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آتش‌سوزی سطحی در ۲ هکتار از اراضی جنگلی شوراب نوشهر محدوده روستای کنده و ویسر، اظهار کرد: با اعزام هشت اکیپ از یگان حفاظت منابع طبیعی، نیروهای بسیج و نیروهای مردمی در حال اطفای حریق در این منطقه هستند.

وی درباه آتش‌سوزی منطقه بالاس تنکابن تصریح کرد: این آتش‌سوزی به صورت لکه‌ای در محدوده حدود ۳ هکتار آغاز شده است و ۱۵ اکیپ اجرایی و با اعزام یک فروند بالگرد در حال عملیات اطفا و مهار هستند.

به گزارش بلاغ، ‌‌هواشناسی مازندران اعلام کرد که با شکل‌گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از بامداد سه‌شنبه هفتم آذر تا بامداد چهارشنبه هشتم آذر در استان بارندگی (گاهی رگبار شدید) و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، کاهش دما، احتمال تگرگ و بارش برف در مناطق کوهستانی بالای ۲۰۰۰ مترخواهیم داشت.

آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، رانش زمین، ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی، کاهش دید، اختلال در تردد‌های جاده‌ای، احتمال خسارت به سازه‌های کم مقاوم از پیامد‌های این سامانه است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴