رئیس هیئت تکواندو مازندران عنوان کرد:

ساخت کمپ بین‌المللی تیم‌‌های ملی تکواندو در ساری

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰
کد مطلب : ۴۸۱۹۳۶
رئیس هیئت تکواندو مازندران از ساخته شدن کمپ بین‌المللی تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو در ساری خبر داد.
۰
plusresetminus
ساخت کمپ بین‌المللی تیم‌‌های ملی تکواندو در ساری
به گزارش بلاغ؛ با دریافت نامه موافقت از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ساخت پایگاه قهرمانی و کمپ بین‌المللی تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو در شهر ساری به قطعیت رسید، فیض‌الله نفجم به عنوان رئیس هیئت تکواندو مازندران از شروع این پروژه بزرگ خبر داد.
 
چندی پیش که هادی ساعی رئیس فدراسیون پرتلاش تکواندو ایران با فیض اله نفجم رئیس تکواندو مازندران به بازدید از مجموعه داراب رفتند خبر از پروژه ای بزرگ و سرمایه گذاری جدید برای تکواندو ایران داشت.

فدراسیون کوچکی که سال‌ها بعد تبدیل به بزرگ‌ترین مجموعه در بین فدراسیون‌های ورزشی شد، حالا به همت هادی ساعی با حفظ داشته‌های قابل ارزش خود، به مجموعه‌ای فراتر از تهران پا می‌گذارد تا خیالمان برای ملی‌پوشان راحت باشد که در یک ساختمان تخصصی و مدرن تمرینات خود را به صورت متمرکز پیگیری می‌کنند.

مجموعه استخر داراب شهر ساری که سال‌هاست به صورت متروکه بلااستفاده مانده، با پیگیری‌ها و نشست‌های مداوم، با دستور وزیر ورزش و با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران پایلوتی برای ملی‌پوشان به عنوان کمپ بین‌المللی تیم‌های ملی تکواندو ایران می‌شود.
 
فیض‌الله نفجم در خصوص واگذاری مجموعه داراب گفت: ماه‌هاست که برای واگذاری این مجموعه با رئیس فدراسیون اقدام کردیم و منتظر نظر نهایی بودیم، کما اینکه این اواخر اخبار ضد و نقیض سرمایه‌گذاری‌های شخصی هم به گوش رسید، اما با دریافت نامه قطعی و موافقت کلی به صراحت اعلام می‌کنیم که این سرمایه‌گذاری در جهت رشد و پیشرفت تکواندو ایران است و برای اینکه به نتیجه خوب هم نه، بلکه عالی برسیم همه مجموعه تکواندو مازندران در این راستا به فدراسیون تکواندو کمک می‌کند.
 
رئیس هیئت تکواندو مازندران ادامه داد: این‌مجموعه بسیار بزرگ است و مدت زیادی است که متروکه شده و سرمایه‌گذاری برای بازسازی هم نداشته، بنابراین با دستور وزیر ورزش و حمایت مدیرکل ورزش استان در اختیار فدراسیون تکواندو قرار می‌گیرد تا به عنوان پایگاه قهرمانی و کمپ بین‌المللی تیم‌های ملی تکواندو شود.
 
نفجم گفت: طراحی خوبی برای این مجموعه در نظر داریم که شامل سالن تمرین، سالن بدنسازی، استخر، رستوران، خوابگاه و … است، مطمئن هستم مجموعه‌ای شیک را تا چند ماه آینده به ثمر می‌رسانیم که می‌تواند با میزبانی از اردوهای تمرینی بین‌المللی نویدبخش روزهای خوبی برای آیندگان تکواندو ایران باشد.

انتهای پیام/
 
منبع : مازند اسپرت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷