تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۷۴۲۵۹
مسئول بسیج رسانه مازندران سوزاندن قرآن را نشانه مسخ انسانیت در دنیای غرب دانست و گفت: حمایت دولت لیبرال از سوزندان قرآن نشانه حقانیت اسلام است.
۱
plusresetminus
حمایت یک دولت لیبرال از سوزندان قرآن نشانه حقانیت اسلام است
به گزارش بلاغ، عبدالمهدی حق‌ شناس مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران، سوزندان قرآن‌ مجید را قیام ضدقرآنی غرب دانست و اظهار داشت: باید در برابر آن قیام رسانه‌ای شکل گیرد.

وی سوزاندن قرآن مجید را نشانه مسخ انسانیت در دنیای مدرن غرب دانست و افزود: هیچ انسان واقعی و آزاده‌ای را نمی‌توان یافت که در برابر این مسخ شدگی آشکار از استاندارد‌های عادی زندگی انسانی سکوت کند و فریادش به آسمان بلند نشود.

حق شناس با بیان اینکه در چنین دنیایی که اجازه هتک حرمت به مقدس‌ترین کتاب الهی می‌دهند چگونه می‌توان سکوت اختیار کرد، ادامه داد: سوزندان قرآن مرز آشکار حق و باطل است و هر رسانه‌ای که در برابر این جنایت سکوت کند قطعا شریک جرم و جنایت عاملین آن است.

این مسئول سوزندان قرآن و حمایت یک دولت لیبرال را نشانه حقانیت اسلام و قرآن دانست و بیان کرد: یقیقنا جهان اسلام در برابر این هتک حرمت سکوت نکرده و با تمام عوامل آن برخورد خواهد کرد؛ قطعا دولت تروریست پرور سوئد متهم ردیف اول این جنایت است.

مسئول بسیج رسانه مازندران در پایان خواستار قیام رسانه‌ای در برابر قیام کفار علیه قرآن شد و گفت: وجدان‌های به خواب رفته و اذهان خاموش برخی خواص با مطالبه گری رسانه‌ای از این جنایت بزرگ، بیدار و روشن می‌شود لذا می‌طلبد اصحاب رسانه در این زمینه دست به یک قیام رسانه‌ای برای برهم زدن آرامش کفار داخلی و خارجی زنند.

انتهای ییام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴