تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۷۴۲۴۲
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی با همکاری بانک مرکزی برای تامین ارز و افزایش فوری میزان واردات اقدام کرد.
۰
plusresetminus
توزیع مرغ و گوشت وارداتی از هفته جاری
به گزارش بلاغ، علیرضا پیمان پاک اظهار کرد: از هفته جاری روزانه حداقل ۳۰۰ تن مرغ گرم و نیز ۳۰۰ تن مرغ منجمد وارد کشور و در میادین تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به قیمت مصوب توزیع می‌شود. علاوه بر این 5 هزار تن گوشت گوساله منجمد طی هفته جاری به قیمت مصوب پشتیبانی امور دام توزیع می‌شود.
وی در زمینه واردات گوشت گرم گوسفندی نیز افزود: با واردات روزانه ۱۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی از روسیه، رومانی و مغولستان و توزیع به قیمت هر کیلو ۲۶۰ هزار تومان و نیز واردات گوشت منجمد و توزیع به قیمت ۱۸۰ هزار تومان تلاش می‌شود قیمت گوشت در ایام پیش رو کنترل شود. طی ۳ هفته آینده نیز فرایند واردات گوشت گرم از آفریقا با قیمت هر کیلو ۱۸۰ هزار تومان به ظرفیت واردات گوشت گوسفندی کشور افزوده خواهد شد.
پیمان پاک اظهار کرد: با توافقات انجام شده با بانک مرکزی ارز مورد نیاز واردات منظم این محصولات تا پایان تابستان تامین شده و این اقدام تا تنظیم بازار به صورت پایدار انجام می شود.
قائم مقام وزیر کشاورزی همچنین به واردات بیش از ۳۰۰ هزار تن دانه و کنجاله مورد نیاز مرغداران کشور طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: با پرداخت ارز بخش قابل توجهی از کشتی‌های موجود در بنادر با اولویت نهاده‌های مورد نیاز کشورتا سه ماه آینده اقدام به تامین نهاده‌های دام و طیور کشور شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱