مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا خبر داد:

برپایی «حسینیه جهادگران» در دهه اول ماه محرم

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۷۳۷۸۶
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا گفت: به ابتکار جهادگران استان «حسینیه جهادگران» در دهه اول ماه محرم با محوریت شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برپایی «حسینیه جهادگران» در دهه اول ماه محرم
به گزارش بلاغ، سرهنگ محمدمهدی اقبال‌پور در جلسه تشریح ویژه برنامه جهادی و خدمت رسانی  حسینیه جهادگران با اشاره به اینکه این برنامه برای نخستین بار به ابتکار جهادگران استان در سطح مازندران برگزار می‌شود، گفت:این برنامه در دهه اول محرم و با یادبود  روحانی شهید حضرت آیت‌الله سلیمانی و با محوریت شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم در کنار عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) یک سری مواکب خدمت رسانی برپا خواهد شد، افزود:در دهه اول محرم گروه‌های جهادی در کنار هیئت عزاداری مواکبی در قالب درمانی، اداری، معیشتی، فرهنگی و ... برپا و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

اقبال‌پور با بیان اینکه  در کنار خدمات دهی به مردم، مراسم عزاداری و ذکر عزای سیدالشهدا (علیه السلام) هم برپا است، ادامه داد: در هشت روز اول محرم مواکب به خدمات رسانی در قالب‌های تعریف شده می‌پردازند و در تاسوعا و عاشورا تمامی مواکب به پخت و توزیع غذای نذری و عزاداری مشغول می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با کمیته امداد و بهزیستی برای دریافت خدمات، خاطرنشان کرد: علاوه بر شهرستان بابلسر، خدمات دهی به نیازمندان شهر‌های همجوار هم صورت میگیرد.

اقبال‌پور در ادامه با تصریح بر اینکه از برخی مدیران کل استانی برای حل مشکلات مردم به این مواکب دعوت می‌شوند، افزود: از ظرفیت شورای تحول در قالب محله مهدوی و کارگروه اشتغال در کنار این مواکب  استفاده شده و نیز جایگاه کمک‌های مردمی برای ازادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و پویش نذرخون، روضه خانه، عکاس خانه، مراسم شیرخوارگان و.... برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه برای اولین بار در مازندران و در کشور با توجه به بسته خدماتی که به مردم در دهه اول محرم ارائه می‌شود، به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴