حس عاشقانه یک خادم در پیاده‌روی اربعین؛

وقتی اسم امام حسین(ع) نجاتگر هلال احمر را به کربلا کشاند

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۶۴۴۹۷
یکی از نجاتگران جمعیت هلال احمر که در خیابان‌های نجف تا کربلا درحال خدمت‌رسانی به زائران هستند از حس عاشقانه خود برای ما گفتند.
۰
plusresetminus
وقتی اسم امام حسین(ع) نجاتگر هلال احمر را به کربلا کشاند
به گزارش بلاغ، لاله پروین یکی از نجاتگران جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: امسال قسمت من شد که با مرکز پزشکی حج و زیارت همکاری داشته و برای ارائه خدمات درمانی عازم کربلا شوم.

وی با اشاره به اینکه امسال سیل عظیمی از دوست‌داران و عاشقان امام حسین(ع) عازم سفر اربعین شدند، خاطرنشان کرد: درحالی که شرایط آب و هوایی امسال در عراق به شدت گرم است اما زائران با شور و اشتیاق وصف ناشدنی درحال پیاده‌روی به سمت کربلای معلی هستند.

نجاتگر جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ما هم در زمینه فوریت‌های درمانی به اینجا آمده‌ایم تا خدمتی به زائران حسینی انجام داده باشیم.
 
پروین تاکید کرد: حس عاشقانه معنوی و اسم مبارک امام حسین(ع) دلیل قطعی است که انسان را از فضای آرام و خنک منازل به خیابان‌های نجف تا کربلا می‌کشاند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون به مدت سه روز است که درحال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستیم گفت: این خدمت‌رسانی تا ۲۰ روز آینده ادامه دارد.

این نجاتگر جمعیت هلال احمر تاکید کرد: پس از مدتی که به دلیل بیماری کرونا شرایط سفر اربعین مهیا نبود اما امسال مردم با شور و شوق و التهاب پا به این سفر گذاشتند که کم‌نظیر است.

پروین یادآورشد: حضور افراد کودک، سالخورده و یا معلول، جلوه‌های زیبایی را از عشق و ارادت به امام حسین(ع) را در این سرزمین به وجود آورده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷