مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در گفت‌وگو با بلاغ:

هیچ نسبتی با استاندار ندارم/روابط قبل از ازدواج با نظارت خانواده و رعایت حریم باشد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۵۸۱۶
مریم جمشیدی گفت: هیچ نسبتی با استاندار ندارم و این حاشیه‌پردازی‌ها برای جامعه فایده‌ای ندارد.
۰
plusresetminus
هیچ نسبتی با استاندار ندارم/روابط قبل از ازدواج با نظارت خانواده و رعایت حریم باشد
مریم جمشیدی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از ساری بیان داشت: جوانان باید بر اساس توانمندی های خود در زمینه های مختلف فرصت های شغلی ایجاد کنند نه منتظر فرصتی باشند تا در یک مکان دولتی مشغول کار شوند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، اذعان داشت: این امکان برای دولت وجود ندارد که برای همه‌ی جوانان بیکار شغل ایجاد کند و جوانان باید خود آستین همت را بالا بزنند.
وی خاطرنشان کرد: آموزش در هر جامعه در زمینه های مختلف بسیار ضروری‌ست و در صورتی که آموزش ها اصولی و هدفمند و مداوم باشد، نتایج مثبت شخصی و اجتماعی مناسبی خواهد داشت.
جمشیدی درباره رسیدن خود به این سمت ابراز داشت: من معلم و مدرس دانشگاه بودم اما با همه‌ی علاقه ام به این حرفه‌ی شریف، بسنده نکردم و با برنامه‌ریزی و تلاش و پژوهش در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، توانستم به این جایگاه برسم.
وی در باره اینکه نسبتی با استاندار دارید که در رسیدن به این جایگاه (مدیریت) کمک کرده باشد، عنوان داشت: هیچ نسبتی با استاندار ندارم و این حاشیه پردازی‌ها برای جامعه به ویژه استان فایده ای ندارد جز تضعیف روحیه مدیران و مسئولان استان که موجب از دست رفتن فرصت ها برای خدمت بهتر به مردم می شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با اشاره به اینکه زمان، قاضی عادلی است، یادآور شد: با گذر زمان، ضعف و توانمندی‌های هر فردی مشخص می شود اما من همه‌ی تلاشم را می کنم تا بتوانم در انجام این مسئولیت به موفقیت برسم.
جمشیدی با اشاره به اینکه تا کنون برای گروه های مختلف سنی از کودک تا بزرگسال، به ویژه زوج های جوان، بیش از 60 کلاس در زمینه مهارت های زندگی در شهرها و روستاهای استان برگزار شد، افزود: این کلاس های آموزشی تا زمانی برگزار می شود که آمار طلاق در جامعه کاهش یابد و خانواده ها مستحکم تر شوند.
وی درباره سن مناسب برای ازدواج جوانان نیز تصریح کرد: بر اساس آمار، سن دبیرستان برای ازدواج دختران مناسب نیست و نباید مسئولیت سنگین یک زندگی را بر دوش این قشر گذاشت.
جمشیدی افزود: ازدواج، بهتر است بعد از پایان این دوره و با انتخاب عاقلانه انجام شود و جوانان نباید از روی احساسات بزرگ‌ترین تصمیم زندگی خود را بگیرند و در ادامه راه دچار مشکل شوند.
این مقام مسئول با اشاره به فعالیت شبکه های اجتماعی مختلف مانند: فیس بوک، اظهار داشت: دختران ایران به ویژه مازندران، عفیف، افتخارآفرین، پرغرور و توانمند هستند و این توانمندی ها را در عرصه های مختلف به ویژه علمی و ورزشی با پوشش اسلامی نشان دادند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر بام دنیا بر افراشتند.
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران درباره ازدواج سنتی و آشنایی دختر و پسر در دانشگاه و... گفت: به نظر من آشنایی های قبل از ازدواج پسر و دختر با نظارت خانواده و رعایت حریم، مانعی ندارد.
جمشیدی در مورد شکل ازدواج خودش خاطرنشان کرد: ازدواج خودم سنتی اما همراه با یک دوره آشنایی با نظارت خانواده و رعایت حریم بوده و خوشبختانه زندگی موفقی هم در کنار همسر و دختر  شش ساله ام دارم.
به گزارش بلاغ، مریم جمشیدی، اهل شهرستان فریدونکنار و ساکن بابل است و در حال حاضر در مقطع دکتری در حال ادامه تحصیل و همکار پژوهشی دانشگاه بیروت نیز هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ز
بابا با کلاس دانشگاه بیروت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴