تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۰۳۷
نتیجه سیاستگذاری و نحوه مدیریت سینمایی دولت این شده که مشتی فیلم، با تماشگر انگشت شمار در گروه هنر و تجربه روی دست مانده‌اند و برای جبران خسارت‌های اقتصادی سالن‌های سینما، حجم گسترده‌ای فیلم، با حداقل کیفیت و حداکثر ابتذال، تولید و روانه سالن‌های سینما می‌شود!
۰
plusresetminus
رقاصی مردان با ترانه‌های طاغوتی؛ سوغاتی سینمایی جدید دولت!
به گزارش بلاغ، تیزر تبلیغاتی یکی از فیلم‌هایی که بناست تا چند روز دیگر روی پرده برود، گویای اوج گیری ابتذال و توهین به مخاطب در سینمای امروز ایران است! این تیزر نشان می‌دهد که در بخش‌هایی از این فیلم، گروهی از مردها با حالتی چندش‌آور و تحقیرآمیز ، همراه با ترانه‌های نیم قرن قبل و دوران طاغوت، می‌رقصند! این گونه صحنه‌ها و بازخوانی ترانه‌های لس‌آنجلسی و طاغوتی، در تعداد زیادی از فیلمفارسی‌های سال‌های اخیر سینمای ایران، تکرار شده است؛ طوری که گویی چنین فیلم‌هایی، با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری خاصی ساخته می‌شوند. هر روز نیز بر تعداد این نوع فیلم‌ها و غلظت رقاصی و ترانه خوانی طاغوتی در آنها بیشتر از قبل می‌گردد!

یکی از افتخارات سینمای پس از انقلاب اسلامی ایران، پاکیزگی و خانوادگی بودن این سینما بود. اما متأسفانه با عملکرد غلط مدیران سینمایی طی 20 سال اخیر، به ویژه در دولت کنونی سینمای ایران باز هم با فیلم‌های سخیف و بی‌آبرو که تماشای آنها در کنار خانواده شرم‌آور است، محاصره شده است!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴