تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۴۳۰۰۹۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار با اعلام این خبر که به علت شیوع مجدد بیماری کرونا، این شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفت اظهارکرد: تمامی مکان‌ها و مراسمات تجمعی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.
۰
plusresetminus
فریدونکنار در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت/ تعطیلی تمامی مکان‌ها و مراسمات تجمعی تا اطلاع ثانوی
محمدحسن ساتری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: باتوجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری در فریدونکنار، این شهرستان به حالت قرمز درآمده است.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری تمامی مراسمات تجمعی از قبیل مراسمات عروسی و عزا، نمازجمعه، نمازجماعت و تمامی جشنواره‌ها ممنوع است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار تصریح کرد: همچنین مکان‌هایی از قبیل تالارها، کافه‌ها، رستوران‌ها، اماکن ورزشی و غیره تعطیل می‌شوند.

ساتری با بیان اینکه هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری نیست گفت: درحالی که مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان بستری نیستند اما در شهرستان موارد مثبت گزارش شده که احتمال می‌رود در مکان‌های تجمعی حضور پیدا کنند که بسیار خطرآفرین است.

وی بر رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و یادآور شد: حتی یک بیمار کرونایی شهرستان را به حالت قرمز تبدیل می‌کند و اگر مسائل بهداشتی رعایت نشود محدودیت‌ها ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲