تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۳۰۰۸۸
فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ضربتی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و دستگیری 37 متهم به شرارت و درگیری در این عملیات خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها و برخورد با اخلالگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در سطح استان به مدت 48 ساعت به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با تشکیل 16 اکیپ ویژه با هماهنگی قضائی در عملیات ضربتی طی 48 ساعت موفق شدند با شناسایی اراذل و اوباش در سطح استان و شهرستان‌های تابعه بیش از 37 متهم به شرارت ، نزاع و درگیری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف 55 قبضه سلاح سرد و 8 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از اراذل و اوباش دستگیر شده، گفت: در همین خصوص 8 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف شد.

سردار میرزایی همچنین به کشف مقادیری موادمخدر صنعتی و سنتی از متهمان خبر داد و افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با هشدار به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی، اظهار کرد: نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضائی، قاطعانه و با اقتدار با هرگونه اعمال مجرمانه و اقدامات هنجارشکنانه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 فرمانده انتظامی استان مازندران به اشراف اطلاعاتی پلیس و استمرار این طرح در طول سال اشاره کرد و گفت: همه تحرکات اراذل و اوباش در سطح استان در رصد و اشراف اطلاعاتی پلیس بوده و با اقدامات مجرمانه‌ای که بخواهد به نظم و امنیت عمومی جامعه خدشه وارد کند، برخورد می‌شود.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴