تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۹۴۹
در نشست شورای اقتصادی کشورهای همسود که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، موضوع کاهش پیامدهای منفی کرونا برای وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشورهای عضو مورد بررسی قرار گرفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در هشتاد و ششمین نشست شورای اقتصادی کشورهای مستقل همسود که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، موضوع کاهش پیامدهای منفی کرونا در وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشورهای عضو مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست درباره برنامه‌ها و موضوعات مختلف همکاری‌های اقتصادی میان کشورهای عضو بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مقامات در مورد وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشورهای خود و اقدامات احتمالی جمعی برای به حداقل رساندن پیامدهای منفی شیوع کرونا گفت‌وگو کردند.
اعضای شورا تحقق استراتژی تامین امنیت حمل‌ونقل بین‌المللی در مرزهای کشورهای مستقل همسود در سال‌های 2020-2025 را تائید کردند.
همچنین تعدادی از اسناد همکاری مانند برنامه همکاری‌های کشورهای عضو در زمینه مقابله با سرطان برای سال‌های 2020-2024، گزارش اجرای سند تشکیل و توسعه بازار مالکیت معنوی کشورهای عضو و یادداشت همکاری‌های بین کشورهای عضو در زمینه دامپزشکی را به تصویب رساندند.
نشست بعدی شورای اقتصادی کشورهای مستقل همسود در ماه سپتامبر سال جاری میلادی در شهر «تاشکند» پایتخت ازبکستان برگزار خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴