تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۲۹۸۰۴
معاون صدا گفت: در رادیو معارف با همه محدودیت های برنامه سازی و در عین سختی ها تولید برنامه باید توأم ظرافت و هنر باشد و باید این مهم بیش از پیش در رادیو معارف مورد توجه قرار گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ شاه آبادی همزمان با سالگرد تاسیس رادیو معارف امروز 9 تیرماه  در جمع اهالی رادیو معارف حاضر شد.
بنا بر این گزارش، در ابتدای این دیدار ،معاون صدا با حضور در جلسه شورای مدیران این رسانه دینی، پس از شنیدن گزارش عملکرد و نظراتی که بعضی مدیران در جهت ارتقای کیفیت رادیو معارف مطرح کردند، ضمن اشاره به جایگاه ویژه رادیو معارف بر این نکته تاکید کرد که باید توجه داشت این شبکه رادیویی در کنار مخاطب خاص، مخاطب عام فراوانی هم دارد و باید به عنوان یک نهاد دینی معرفتی، برای تمام افراد ملجأ و پناه بوده و برای حالات مختلفی که هر فردی می تواند داشته باشد برنامه سازی مناسبی داشته باشد و  باید همه  سلیقه ها را در نظر گرفت.
حمید شاه آبادی تاکید کرد: در این شبکه رادیویی با همه محدودیت های برنامه سازی و در عین سختی ها تولید برنامه باید توأم ظرافت و هنر باشد و باید این مهم بیش از پیش در رادیو معارف مورد توجه قرار گیرد.
سپس معاون صدا در نشست صمیمی با برنامه‌سازان این شبکه ضمن شنیدن سخنان و  دغدغه ها، درخواست ها و مطالبات عوامل رادیو معارف و پاسخ‌ به سوالات ایشان از برنامه سازان و برنامه های موفق طی دو فصل  پاییز و زمستان سال ۹۸  تقدیر کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴