رییس فدراسیون ناشنوایان پس از اختصاص ۱۰ میلیارد اعتبار از سوی مجلس به ورزش ناشنوایان گفت: با اختصاص این بودجه مشکلات زیادی از ورزش ناشنوایان مرتفع خواهد شد و در آینده دغدغه‌ای برای اعزام‌ها نخواهیم داشت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، مهران تیشه‌گران در گفت وگو ، اظهار کرد: با توجه به پایین بودن میزان اعتبارات فدراسیون ناشنوایان، تخصیص ۱۰ میلیارد تومان بودجه از سوی مجلس به این فدراسیون مشکلات زیادی را از ورزش ناشنوایان برطرف خواهد کرد و در آینده دغدعه خاصی را برای اعزام تیم‌های خود به مسابقات جهانی و آسیایی نخواهیم داشت. البته اختصاص این بودجه را ما مدیون پیگیریهای هیات رییسه خود می‌دانیم که در تخصیص آن زحمات زیادی را کشیده‌اند.
وی پیرامون این پرسش که آیا از بودجه تخصیص داده شده برای بازسازی ورزشگاه ناشنوایان نیز استفاده خواهید کرد یا خیر؟ افزود: سال گذشته بودجه‌ای برای بازسازی ورزشگاه ناشنوایان اختصاص داده شد و قرار بود ابتدا زمین چمن که شرایط نامناسبی دارد بازسازی شود که متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت. اولویت اصلی ما بحث برگزاری اردوها و اعزام به مسابقات است که تصور می‌کنیم با بودجه تخصیص یافته دیگر دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشیم.
رییس فدراسیون ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که آیا تیم فوتبال ناشنوایان به مسابقات جهانی کره جنوبی اعزام خواهد شد یا خیر؟ گفت: هنوز از سوی فدراسیون جهانی نامه‌ای مبنی بر لغو این مسابقات به فدراسیون ارسال نشده است.
وی همچنین از اعزام ۶ دوومیدانی کار به مسابقات جهانی لهستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی دوومیدانی مهرماه در لهستان برگزار می‌شود که قرار است ۱۰ دوومیدانی کار زن و مرد ناشنوا اردوهای خود را به صورت غیرمتمرکز از تیر آغاز کنند که در نهایت ۶ نفر از کسانی که شانس کسب مدال را دارند به این مسابقات اعزام خواهند شد.
تیشه گران از اعزام تیم کشتی به مسابقات جهانی ترکیه، کاراته و تکواندو به مسابقات جهانی مالزی و یونان در آبان خبر داد و افزود: در حال حاضر ما آمادگی شرکت در هر سه تورنمنت را داریم، در صورتی که مسابقات تا آن زمان از سوی فدراسیون جهانی لغو نشود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴