مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری:

بسیاری از مدیران حقوق نجومی قانونی می‌گیرند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۲۸۷۴۰
مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری با‌ اشاره به اینکه بسیاری از مدیران به طور قانونی حقوق نجومی دریافت می‌کنند گفت: خیلی از مدیران این‌قدر زیاد می‌گیرند که جرات نمی‌کنند میزان حقوق خود را روی سایت بگذارند!
۰
plusresetminus
بسیاری از مدیران حقوق نجومی قانونی می‌گیرند

به گزارش بلاغ، سید میعاد صالحی اظهار داشت: ما برنامه شفافی داشتیم و آن را اعلام کردیم و آقای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در مراسم معارفه به این موضوع‌ اشاره کرد حتی در زمینه حقوق‌های نجومی، آقای وزیر در مراسم معارفه من گفت اگر کسی حقوق بیش از اندازه گرفته، حتما باید بازپس گرفته شود.

وی درباره حقوق‌های نجومی قانونی و غیرقانونی گفت: ما حقوق‌های نجومی غیرقانونی داریم که افراد باید حتما برکنار شوند و سازمان‌های نظارتی حتما باید ورود پیدا کنند. بحث دیگر حقوق‌های نجومی قانونی هست که بر مبنای یکی از مصوبات دولت است که امروز باید تعدیل شود. مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری با تأکید بر اینکه مشخص نیست مدیری از صندوق که حقوق 52- 53 میلیون تومانی می‌گرفت و برکنارش کردیم، چه سرنوشتی پیدا کرد، افزود: مطابق ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه، مدیران دستگاه‌ها باید حقوق و مزایای خود را روی سایت بگذارند و شفاف کنند.

صالحی اضافه کرد: دلیل واضح اجرا نشدن این موضوع توسط دستگاه‌ها این هست که خیلی از مدیران اینقدر زیاد می‌گیرند که جرات نمی‌کنند روی سایت بگذارند. چون آن‌هایی که حقوق نجومی قانونی می‌گیرند، اگر اطلاعات مربوط به دریافتی شان را روی سایت بگذارند حتما مورد اعتراض مردم قرار خواهند گرفت.

وی با‌ اشاره به اینکه طی دو سال گذشته، کف (حداقل) حقوق کارگران و کارمندان حدود ٧٠٠ هزار تومان افزایش یافته است، گفت: با توجه به همین مصوبه شورای حقوق و دستمزد در سال 95، سقف حقوق مدیران دستگاه‌های متعددی که در مصوبه مذکور آمده با افزایش ١۴ میلیون تومانی همراه بوده است و دریافتی خالص آنها به 37/5 میلیون تومان رسیده است.

مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: واقعاً عادلانه نیست که کارمندان و بازنشستگان کشورمان حدود دو تا سه میلیون تومان حقوق بگیرند ولی مدیران‌مان بیش از 30 میلیون تومان حقوق بگیرند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴