انگار قرار نیست تجمع‌ها لغو شود؛

شتاب کرونا در پدال هیئت اتومبیل‌رانی!

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۲۸۷۳۸
رعایت بهداشت فردی و دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به شمار می‌رود و یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری در برابر بیماری کووید ۱۹ لغو همایش ها و برگزار نکردن برنامه هایی است که شاید با اجرای آن‌ها و گردهم آمدن ها، سبب افزایش این ویروس شود.
۰
plusresetminus
شتاب کرونا در پدال هیئت اتومبیل‌رانی!
به گزارش بلاغ؛ در استان مازندران مسئولین نظارتی دستگاه ورزش گویا کمتر به این نکته توجه کرده‌اند و قرار نیست اقدامی در این زمینه انجام دهند.

اگر از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها بگذریم نمیتوانیم از برگزاری همایش ها برخی هیات ها به سادگی گذشت چرا که این تجمع‌ها بسیار خطرناک است و می‌تواند جان بسیاری از مردم و ورزشکاران را به خطر بیاندازد.

هیئت اتومبیل‌رانی استان مازندران در این روزهای کرونایی یکی از آن هیئت‌هایی است که علاقه فراوانی به برگزاری همایش و تجمعات دارد، این روزها پوسترهای زیادی از این رشته در فضای مجازی دست به دست می‌شود و از قرار معلوم برنامه های ویژه ای در برخی شهرها با خیل عظیمی از مردم قرار است برگزار شود.


هیئت اتوموبیل‌رانی مازندران که به مانند فوتبال و کشتی، رئیس بازنشسته را در راس هیئت خود دارد و به زودی با جابجایی همراه خواهد بود، هیچگونه واکنشی نسبت به برگزاری همایش ها ندارند و انگار قرار نیست این تجمع‌ها لغو شود.

هفته گذشته نیز در محمودآباد همایش خودروهای کلاسیک، تیونینگ و اسپرت برگزار شد و مسئولان نظارتی اداره‌کل ورزش و هیئت اتومبیل‌رانی هیچگونه واکنشی در این خصوص نداشته و حالا در آمل همایش دورهمی در این رشته برگزار خواهد شد که در نوع خودش عجیب است!

در شرایط اوج کرونا در مازندران که افراد زیادی این روزها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند، با این وضعیت مشخص نیست، برای چه منافعی این همایش‌ها در بین مردم برگزار می‌شود، گویا جان مردم برای کسی مهم نیست و برگزاری این همایش را به جان مردم ترجیح می‌دهند!


نکته مهم اینجا است که باید دقیقا مشخص شود متولی جلوگیری از اینگونه اقدامات در اوج کرونا چه کسانی هستند تا هیئت‌ها خارج از دستورالعمل ستادملی کرونا اقدامی نکنند.

امیدواریم مسئولین نظارتی دستگاه ورزش هرچه زودتر ورود کرده و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از برگزاری چنین مسابقات غیر ضروری جلوگیری کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴