خبر خوش برای بدنسازی و پرورش اندام؛

ورزشکاران پروش اندام و بدنسازی بیمه می شوند

تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۲۸۶۰۱
رئیس انجمن کارگری بدنسازی و پرورش اندام گفت : ورزشکاران فاقد بیمه زیرپوشش تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.
۰
plusresetminus
ورزشکاران پروش اندام و بدنسازی بیمه می شوند

به گزارش بلاغ؛ علی داداشلو رئیس انجمن کارگری بدنسازی و پرورش اندام در گفت‌وگویی با اشاره به فراهم شدن شرایط بیمه ورزشکاران اظهار کرد: با همکاری علی عشوری رئیس اداره کار و همچنین محمد ابراهیمی ریاست بیمه عشایری و روستایی مازندران، ورزشکاران فاقد بیمه زیر پوشش تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.
وی در این زمینه گفت: برخی از ورزشکاران ما بیمه نیستند و این موضوع باعث مشکلاتی در زندگی آنان در صورت بروز بیماری شده است بر همین اساس با برگزاری جلسات مختلف در صدد برطرف کردن این مشکل تلاش کرده‌ایم و موفق شدیم شرایطی را به وجود بیاوریم تا ورزشکاران را زیر پوشش قرار دهیم.
رئیس انجمن کارگری بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد: طی جلسات برگزار شده و با پیگیری‌های صورت گرفته و با هماهنگی و همکاری رئیس اداره کار، بیمه عشایری و روستایی مازندران و پیگیری‌های بیمه روستایی عشایری تامین اجتماعی ورزشکاران را بیمه می‌کند.
وی گفت: این بیمه بیشتر از همه قهرمانان، مربیان فعال و قهرمان پرور، پیشکسوتان را در بر می‌گیرد و این بیمه ورزشکاران بازنشستگی و از کارافتادگی هم دارد.
داداشلو ادامه داد: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای امضا شده که اقداماتی برای ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران و با استفاده از بیمه تامین اجتماعی اجرا شود.
رئیس انجمن کارگری بدنسازی و پرورش اندام گفت: در صورتی که این موضوع محقق شود، تمام خدمات تامین اجتماعی به ورزشکاران بیمه شده از این طریق، ارائه و این دغدغه ورزشکاران برطرف خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴