تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۲۶۵۹۳
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اتمام پروژه یا حل مشکلات مدیران باید فعل خواستن را صرف کنند و پیگیری مصرانه‌ای داشته باشند و با نشستن پشت میز مشکلی حل نمی‌شود.
۰
plusresetminus
پشت میز نشستن مدیران مشکلات مردم را حل نمی‌کند/لزوم حل مشکل کم‌آبی در جویبار
به گزارش بلاغ، کمال علیپور در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار بابیان اینکه مدیران نظام باید خادم، نوکر و در خدمت مردم باشند گفت: تنها خدمت به مردم و کسب رضایت آنان است که موفقیت نظام را رقم خواهد زد.
 
وی با اشاره به اینکه مدیران باید برنامه توسعه کشور را مطالعه کنند بیان کرد: زمانی می‌توانیم در انجام وظایف موفق باشیم و رضایت مردم را به همراه خود داشته باشیم که مدیران ما با برنامه کار کنند.
 
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی کم‌کاری‌ها در بخش آب اظهار کرد: وقتی می‌توانیم پیشرفته‌ترین تجهیزات ماهواره‌ای و نظامی داشته باشیم پس مشکل آب نباید این‌گونه جدی دغدغه مردم باشد.
 
علپیور یکی از ویژگی‌های مدیران را پیگیری دانست و افزود: برای اتمام پروژه یا حل مشکلات مدیران باید فعل خواستن را صرف کنند و پیگیری مصرانه‌ای داشته باشند و با نشستن پشت میز مشکلی حل نمی‌شود.
 
کیوان مرادیان دیگر نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان کرد: وحدت در حوزه نمایندگان کامل و بدون نقص انجام خواهد شد و وحدت بین مسئولین و نمایندگان نیز می‌تواند بسیاری از ظرفیت‌های مغفول مانده را به حرکت درآورد.
 
وی با اشاره به مشکل کم‌آبی در شهرستان جویبار گفت: یکی از راه‌های حل مشکل آب در جویبار استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و نخبگان است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴