تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۲۶۴۰۱
شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه‌ای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در سال 2021 میلادی در شهر باستانی «سمرقند» برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در ماه ژوئن سال 2021 میلادی در شهر باستانی «سمرقند» برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، در چارچوب نشست مجازی «راه برای بازسازی» مدت نشست های دوره ای کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری تعیین شده است.
نشست مجازی «راه برای بازسازی» به ابتکار ازبکستان در اول ژوئن ماه سال جاری میلادی برگزار شد. در این نشست «عزیز عبدالحکیم اف» معاون نخست وزیر، رئیس کمیته دولتی توسعه گردشگری ازبکستان و «زوراب پولولیکاشویلی» دبیر کل سازمان جهانی گردشگری شرکت کردند.
در این نشست همچنین روسای سازمان های گردشگری آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان و همچنین نمایندگان دائمی این کشورها آکردیته شده در سازمان جهانی گردشگری در «مادرید» شرکت کردند.
شرکت کنندگان این نشست در مورد اقدامات در دست انجام در کشورهای متبوع خود مبنی بر حمایت از گردشگری و کاهش پیامدهای اجتماعی و اقتصادی «کووید-19» تبادل نظر کردند.  
دبیر کال سازمان جهانی گردشگری نیز اعلام کرد که شصت و پنجمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری در اروپا در قالب ویدئو کنفرانس برگزار می شود و برنامه ریزی می شود شصت و ششمین نشست کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی گردشگری در ماه ژوئن سال 2021 میلادی در شهر باستانی سمرقند برگزار شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴