تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۴۲۶۳۱۸
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: تاکنون دو تن در ساحل عباس‌آباد و نوشهر غرق شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنقی کریمیان امروز درباره وضعیت طرح‌های دریا در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: از یکم خرداد تاکنون ناجیان غریق فعالیت خود را در طرح‌های دریا آغاز کردند.

وی با بیان اینکه پوشش ناجیان غریق از یکم خرداد ماه تا ۱۳ خرداد ۵۰ درصد که از ۱۴ خرداد به ۱۰۰ درصد رسید، افزود: بیش از ۹۰۰ ناجی غریق در نقاط حادثه‌خیز و شلوغ استان حضور دارند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: از اغاز فعالیت ناجیان غریق تاکنون ۴۴ نفر از خطر غرق شدن نجات یافتند.

کریمیان در ارتباط با آمار غرق‌شدگی در ساحل مازندران، اظهار کرد: ۶ نفر در ساحل عباس‌آباد در حال شنا بودند که پنج نفر نجات یافتند و یک تن غرق شد و همچنین یک تن در ساحل نوشهر غرق شد.

 
وی به فعالیت جت‌رانان و قایق‌رانان در ساحل مازندران اشاره کرد و افزود: پوشش مناطق دنج و سنگ‌چین ساحل مازندران برعهده ماموران انتظامی است که توصیه ما هم به مردم و هم به مسافران این است که از شنا در این مناطق پرهیز کنند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در پایان گفت: توجه به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق مورد تاکید است که متاسفانه بیشترین مشکل ما بی‌توجهی مردم به این مسائل است و لازم است مورد توجه قرار گیرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲