تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۲۶۲۷۲
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیام تبریک رییس پارلمان روسیه بر تسهیل روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی، فرهنگی و پارلمانی ایران و روسیه تاکید و از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای گسترش همکاری های فیمابین خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، محمدباقر قالیباف در پاسخ  به پیام تبریک  ویاچسلاو ولودین  که  به مناسبت انتخاب وی به ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود، تشکر و  تاکید کرد: تداوم گفت‌وگوهای سازنده و رایزنی و همکاری فعال  مجالس دو کشور ایران و روسیه سهم مهمی در تقویت و تحکیم روابط دوستانه در عرصه‌های مختلف منطقه ای و بین المللی خواهد داشت.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
جناب آقای ویاچسلاو ولودین
رییس محترم دومای فدراسیون روسیه
از ابراز محبت و پیام تبریک جنابعالی به مناسبت انتخاب اینجانب به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.
اطمینان دارم که تداوم گفت‌وگوهای سازنده و رایزنی و همکاری فعال فیمابین مجالس دو کشور سهم مهمی در تقویت و تحکیم روابط دوستانه در عرصه‌های مختلف منطقه ای و بین المللی داشته و بر آن تاکید می‌نمایم.
مطلع شدم که ابتکار مشترک پارلمانی دو کشور موسوم به کمیسیون مشترک عالی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه نقش مهمی را در سرعت بخشیدن به توافقات فیمابین و رفع برخی موانع قانونی به عهده داشته است. اینجانب بر اهمیت توسعه مناسبات دوجانبه و پیگیری فعال مکانیزم مذکور و تسهیل روابط اقتصادی، تجاری، سیاسی، فرهنگی و پارلمانی تاکید و آمادگی خویش را برای تحقق کامل توافقات فیمابین با استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی اعلام می دارم.
با اغتنام  فرصت، سلامت و موفقیت روز افزون آن جناب و نمایندگان محترم دوما و سعادت و بهروزی دولت و ملت کشوردوست فدراسیون روسیه را آرزو می نمایم.
محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران»
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴