تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۲۵۶۲۲
در جلسه شورای برنامه‌ریزی اردوگاه‌های کشوری معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش سیاست‌های کلی اردوگاه‌ها در پساکرونا را ابلاغ کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، علیرضا کاظمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی اردوگاه‌های کشوری که در اردوگاه دانش‌آموزی باهنر برگزار شد، گفت: اردوگاه های کشوری سرمایه‌ای ملی هستند و تنها متعلق به دستگاه آموزش و پرورش نیستند.
وی ادامه داد: در دوران پساکرونا نیازمند برنامه‌ای جدید و جامع برای اردوگاه‌های دانش آموزی هستیم و برای هر اردوگاه طرح جامع اردوگاهی باید نوشته شود. 
کاظمی افزود: در راستای توسعه و تقویت اردوگاه‌های دانش‌آموزی کارگروه بهره‌وری و مولدسازی تشکیل شود تا بتوانیم اردوگاه‌ها را توسعه بدهیم و تقویت کنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی استفاده از رسانه‌ها و فایل مجازی را برای معرفی اردوگاه‌ها خواستار شد و گفت: با شرایط کنونی بهترین ابزار فضای مجازی به‌ویژه شبکه شاد و رسانه‌ها هستند که می‌توانیم برای معرفی ظرفیت‌های اردوگاه‌ها از آن‌ها استفاده کنیم.
کاظمی خاطر نشان کرد: ایمن‌سازی اردوگاه‌ها در اولویت قرار بگیرد زیرا دانش‌آموزان و خانواده بزرگ فرهنگیان در زمانی که در اردوگاه‌ها به سر می‌برند، امانت هستند و باید به بهترین شکل از آنان پذیرایی شود.
وی مدیریت منابع در اردوگاه‌ها را خواستار شد و ادامه داد: در اردوگاه‌های کشوری باید مدیریت منابع اعم از انسانی،مالی و فرهنگی در سال 99 انجام شود و ما با علم به محدودیت ها تلاش‌های خودمان را انجام می دهیم تا اتفاقات خوبی در اردوگاه‌ها بیفتد.
در ادامه جلسه علی رمضانی - مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی - گفت: اردوگاه‌ها به لحاظ کارکرد مکمل فعالیت‌های مدرسه‌ای هستند و فرصت بسیار مناسبی در کنار آموزش رسمی برای دانش آموزان و فرهنگیان به وجود می‌آوردند و اگر ردیف‌های اردوگاه‌ها تامین شوند این‌ها می‌توانند خدمات رایگان به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار ارایه دهند. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، وی در پایات اظهارکرد: حیات اردوگاه‌ها منوط به برگزاری اردوهای دانش آموزی است و همواره اردوگاه‌ها توانسته‌اند کمک‌های مناسبی به آموزش و پرورش ارایه بدهند و متقابلا کمک‌هایی را نیز دریافت کنند اما در مواقع بحرانی انتظار داریم اردوگاه‌ها بیشتر مد نظر باشند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴