تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۲۴۹۸۶
سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از شکست برابر بایرن مونیخ اعتراف کرد که باواریای‌ها جام را بالای سر خواهند برد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از اسکای اسپورت، بوروسیا دورتموند امید زیادی داشت که بتواند در هفته بیست و هشتم بوندسلیگا بایرن را شکست دهد اما نه تنها شکست نداد بلکه بازی را هم واگذار کرد.
دورتموند در این بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر سیگنال ایدونا پارک برگزار شد با یک گل تن به شکست داد تا اختلاف این تیم با بایرن به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند.
لوسیان فاوره، سرمربی دورتموند در نشست خبری بعد از بازی گفت: در طول ۹۰ دقیقه، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما سرعت کافی را نداشتیم. برای پیروزی در چنین بازی‌هایی باید به بازی سرعت بیش‌تری داد که متاسفانه چنین فاکتوری را نداشتیم.
او ادامه داد: در دادن پاس‌ها هم دقت لازم را نداشتیم. تعداد پاس‌های ما زیاد نبود و در رسیدن به دروازه حریف مشکل داشتیم با این حال در کل عملکرد تیم خوب بود.
سرمربی دورتموند در پایان گفت: هم‌چنان که دلتنگ تماشاگران خود شده‌ایم و از آن‌ها دور هستیم باید بگویم که از جام هم دور شده‌ایم. شرایط برای قهرمانی ما بسیار سخت شد. فاصله با بایرن مونیخ به ۷ امتیاز افزایش پیدا کرد این درحالی است که تنها ۶ دیدار باقی مانده است و این نشان می‌دهد که شرایط سخت است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴