مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد

پیش‌بینی افزایش 1300 مگاواتی مصرف برق در تابستان

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۴۲۴۹۲۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از پیش‌بینی افزایش مصرف ۱۳۰۰ مگاواتی برق طی تابستان در استان خبر داد.
۰
plusresetminus
پیش‌بینی افزایش 1300 مگاواتی مصرف برق در تابستان
به گزارش بلاغ، رضا غفاری در نشست با مجموعه معاونت مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان در  ساری، از پیش‌بینی افزایش مصرف ۱۳۰۰ مگاواتی برق در تابستان در مازندران خبر داد.

وی افزود: رطوبت نسبی هوا و به طور همزمان افزایش دما و کاهش سرعت باد و تداوم گرما ، حضور مسافران در منطقه و به مدار آمدن بارهای فصلی از جمله شالیکوبی ها از عوامل افزایش مصرف در تابستان می باشند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد در مجموع پیش بینی می شود با رشد بار خانگی با لحاظ استفاده از وسایل سرمایشی حدود هزار مگاوات به بار شبکه افزوده شود، همچنین ۲۰۰ مگاوات نیز با حضور مسافران به  بار شبکه افزوده می‌شود و ۱۱۰ مگاوات نیز مصرف برق شالیکوبی ها خواهد بود که آمادگی افزایش مصرف ۱۳۱۰ مگاوات را باید داشته باشیم که این امر جز با همدلی و همراهی مردم و مسئولان و مصرف بهینه برق امکان پذیر نخواهد شد.

این مسئول به سهمیه ۱۶۰ مگاواتی مدیریت مصرف امسال توانیر به شرکت برق مازندران برای گذر از پیک تابستان ۹۹ اشاره و یادآور شد؛ بر اساس سهمیه اعلامی توانیر در مجموع برای گذر از پیک تابستان سال جاری با همکاری صمیمانه مشترکان صنعتی، کشاورزی، عمومی، اداری و سایر مصارف ۱۱۶ مگاوات و در بخش خانگی تجاری و دیماندی نیز ۴۴ مگاوات باید مدیریت مصرف صورت پذیرد.

 ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولان در گذر از پیک تابستان سال گذشته خاطرنشان کرد؛ پیک مصرف در سال ۹۸ در ساعت ۱۵ تاریخ ۹ مرداد ماه به میزان ۱۸۴۰ مگاوات بوده و پیک مصرف برق در تابستان سال ۹۷ در ساعت ۱۵ مورخ ۱۱ مرداد ماه به میزان هزار و ۹۵۴ مگاوات بوده که پیک مصرف سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۶ درصد کاهش داشته است.

معاون مهندسی شرکت توزیع برق مازندران نیز برنامه های  ۹۹ و فعالیت‌های سال گذشته را تشریح و هر کدام از مجموعه های تحت مدیریت این معاونت نیز اقدامات و برنامه‌های خود را ارائه نمودند.

 فرامرز سپهری گفت؛ از ابتدای شروع بحران بیماری کرونا در مازندران و پس از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شرکت کلیه راهکارها و ابزارهای حفظ سلامتی همکاران با حفظ کیفیت خدمات رسانی به مردم شریف استان در اولویت قرار گرفت و در همین راستا حوزه مهندسی شرکت با تکیه بر دانش فنی و سامانه‌های برخط و تحت وب در همه حوزه‌های مرتبط ضمن حفظ کیفیت ارائه خدمات ساختار دورکاری پرسنل را در ستاد و امور های توزیع تدوین و اجرا کرده است.

 وی افزود ؛ در تدوین این فرایند ضمن حفظ الزامات ابلاغی از نهادهای بالادستی( وزارت نیرو و توانیر و استانداری ..) سلامت کلیه همکاران ما و در بالاترین سطح مورد توجه قرار گرفت و پس از ابلاغ سیاست های کلی پیشگیری از کرونا در سه سطح کاری برای تیم مدیریت ستاد و امور ها و همکاران ستادی و همکاران عملیاتی حوزه مهندسی تعیین گردید و وظایف هر بخش با توجه به شرایط سلامتی جسمانی آنها تدوین شد. خلوت کردن محیط کاری، گردشی نمودن حضور کارشناسان و استفاده حداکثری از سامانه‌های تحت وب از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

 معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق مازندران همچنین توسعه سامانه های تحت وب را در یک سال اخیر از مهم‌ترین ابزار معاونت مهندسی در حفظ سلامت پرسنل و در عین حال حفظ کیفیت سرویس‌ دهی برشمرد و گفت حمایت های مدیر عامل محترم در یک سال گذشته با تلاش های همکاران معاونت مهندسی در استقرار سامانه های تحت وب در حوزه های طراحی نظارت پیمانکاران و جی آی اس موجب عملکرد در خور توجهی در این بخش از نظر حفظ کیفیت سرویس دهی در شرایط بحران گردیده است و کلیه همکاران می توانند در همه حوزه‌های معاونت مهندسی به صورت برخط و غیر حضوری وظایف محوله را به اتمام برساند.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از تعهد مدیران و کارشناسان حوزه مهندسی در ستاد و امور های توزیع، حضور پیوسته مدیران این معاونت با حفظ کلیه مسائل بهداشتی و پیگیری و راه اندازی سیستم های برخط حوزه مهندسی را یکی از مهمترین عوامل در ایجاد ساختار دورکاری در معاونت مهندسی دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴