تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۴۲۱۸۹۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ملت بزرگ و فهیم کشور و دیار علویان در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند و جلوه های زیبایی از همدلی و مواسات را به نمایش گذاشتند.
۰
plusresetminus
همدلی مردم دیار علویان در رزمایش کمک مومنانه/اقدامات سپاه قابل تحسین است
حجت الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به ویژه ملت فهیم و نوعدوست ایران اسلامی و با تبریک فرا رسیدن ولادت امام حسن مجتبی (ع) ، اظهار کرد: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه با تاسی از فرهنگ اسلام ناب و سیره و منش اهل بیت (ع) جلوه های زیبایی از همدلی و مواسات را خلق کردند و در این آزمون بزرگ هم خوش درخشیدند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن  ولادت امام حسن مجتبی(ع) ، افزود: موج دوم مواسات و همدلی و کمک به ایتام ، مستمندان و نیازمندان در روز ولادت این امام همام(ع) شروع خواهد شد و همدلی و نوعدوستی ایرانیان در این رزمایش بزرگ به جهان مخابره شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) در ایجاد این رزمایش بزرگ اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی در تمامی بحران های اجتماعی با پشتوانه مردمی خود و با تاسی از فرهنگ اسلام ناب و با الگو گرفتن از سیره و منش اهل بیت (ع) با موفقیت عبور کرده است و این رزمایش مصداق زیبایی همدلی و نوعدوستی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط امروز غرب و جهان در برابر بحران های اجتماعی به ویژه در پی شیوع این ویروس منحوس (کووید۱۹) ، تاکید کرد: جهان امروز با خلاء بزرگی چون معنویت روبروست و روز به روز به مشکلات آنها اضافه خواهد شد ولی جمهوری اسلامی با تکیه بر باورهای دینی و اعتقادی و به پشتوانه ملت بزرگ و مسلمان خود در مقابل همه بحران ها ایستاده است و اینگونه نقش آفرینی می کند که نمونه آن را در رزمایش  کمک مومنانه ، مواسات و همدلی دیدیم.

شکریان به  کارکردهای موفقیت آمیز  جامعه اسلامی در بحران ها و اثرگذاری آن در مدیریت بحران و رفع و کاهش آن اشاره و خاطر نشان کرد: جوامع اسلامی در بحران ها به هدایت و  مدد الهی در تمامی بحران ها باور دارند و پویایی و پایایی جمهوری اسلامی هم در گرو همین باورها و اعتقادات است و قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی همه تهدیدها را در جامعه به فرصت تبدیل خواهد کرد و در این بحران هم مواسات و همدلی اثربخش ترین مسئله در کاهش و رفع این بحران بود.

وی با تبریک مجدد فرا رسیدن ولادت امام حسن مجتبی ( ع) و با اشاره به آغاز موج دوم رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان توسط ملت بزرگ ایران اسلامی ، گفت: رزمایش مواسات و همدلی تجلی نوعدوستی و مهربانی ایرانیان است و این اقدام ارزشمند در کشور باید استمرار داشته باشد و قطعا با اینگونه رزمایش ها با موفقیت و با سربلندی از بحران ها عبور خواهیم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از ویروس کرونا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در طرح «کمک مومنانه» اقدامات خوب و قابل تحسینی برای تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی بین اقشار مستضعف داشته است.

شکریان افزود: نیروهای جهادی و بسیجی در بحث پیشگیری از ویروس کرونا همانند زمان‌ جنگ تحمیلی برای کمک‌رسانی به محرومین با تمام توان به صحنه آمده‌اند تا بتوانند گره‌گشای گوشه‌ای از این تنگدستی و تگنا باشند و خدا اجرشان بدهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱