تاریخ انتشاردوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۴۲۰۳۴۹
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: ماهواره نور، هدایتگر ایران بسوی قله‌های علم و فناوری با نابودی ظلمت مستکبران است.
۰
plusresetminus
ماهواره نور هدایتگر ایران بسوی قله‌های فناوری با نابودی ظلمت مستکبران است
آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: ماهواره نور، نمونه‌ای از وعده خداوند به موحدانی است که برای رفع موانع هدایت و رستگاری انسان‌ها به خداوند اعتماد کرده و از دشمنان الله قطع امید کرده‌اند که هیچ‌گاه شیطان به وعده‌های خود جز ضلالت و نابودی عمل نمی‌کند.

وی ضمن تبریک موفقیت بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موفق ماهواره نور، آن را نشانه تحقق وعده خداوند به مومنین در دستیابی به عزت و افتخار دانست.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود: موفقیت بزرگ و شایان تحسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارسال ماهواره نور به وسیله ماهواره‌بر قاصد و قرار دادن این ماهواره در مدار را باید صمیمانه به این فرزندان دلاور انقلاب اسلامی تبریک گفت و دست دانشمندان جوان و ولایی سپاه را بگرمی فشرد.

وی با اشاره به اینکه ماهواره نور، هدایتگر ایران بسوی قله‌های علم و فناوری با نابودی ظلمت مستکبران است، خاطرنشان کرد: پرتاب موفق ماهواره نور، نشانه تحقق وعده خداوند به مومنین در دستیابی به عزت و افتخار، در صورت تکیه به خداوند و اعتماد به قدرت ناشی از ایمان و اعتقاد به نصرت الهی است.

توکل ادامه داد: در مدار قرار گرفتن ماهواره نور، موفقیت شایانی از مدیریت علم و فناوری در چرخه ی پیچیده هوا فضاست که علاوه بر ساخت ماهواره و موشک ماهواره‌بر، قراردادن در مدار مورد نظر و مدیریت بر آن، گواه بر توانمندی دانشمندان جوان و حزب‌الهی سپاه پاسداران است. بی شک،  بیش از خودی‌ها این دشمن است که می‌داند چه اتفاق سرنوشت‌سازی از سوی سپاه پاسداران برای آینده انقلاب اسلامی رقم خورده است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود: ارسال ماهواره نور به فضا و قرار گرفتن ایران اسلامی بر لبه علم و فناوری هوافضا و ناامن‌سازی فضا برای مستکبران و ایجاد امنیت برای ملل جهان از دستاوردهای اقدام اخیر سپاه است. از این پس با گشوده شدن فضا برای جوانان مخلص و ولایی، باید شاهد تحولات ارزشمند در منطقه و جهان و تسهیل در خروج شیطان بزرگ از منطقه و ایجاد آرامش در کشورهای اسلامی بود.

وی در پایان گفت: موفقیت‌های اخیر انقلاب اسلامی در جهان، نتیجه مدیریت الهی رهبرمعظم انقلاب، پیروی از اوامر معظم‌له از سوی جوانان و نیروهای ایثارگر و خون پاک شهداست. ملت سرفراز ایران با پیروی عاشقانه و عارفانه از ولی امر مسلمین و حفظ هوشیاری خود، خواهد توانست انشاءالله از زمینه‌سازان حقیقی ظهور منجی عالم بشریت و شکل‌دهنده تمدن اسلامی باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴