گزارش بلاغ از مراسم تشییع مسوول پشتیبانی لشگر 25 کربلا؛

سردار حاجی بابایی به همرزمان شهیدش پیوست

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۱۹۱۹
پیکر پاک سردار جانباز حاج صفرعلی بابایی معروف به حاج بابایی مسوول آماد و پشتیبانی لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس در شهر شهید پرور چالوس تشییع شد.
۰
plusresetminus
سردار حاجی بابایی به همرزمان شهیدش پیوست

به گزارش خبرنگار بلاغ پیکر پاک سردار جانباز حاج صفرعلی بابایی معروف به حاج بابایی مسوول آماد و پشتیبانی لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس در شهر شهید پرور چالوس تشییع شد.

این مراسم باشکوه با حضور همرزمانش و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران ، ساعت 10 صبح امروز مقابل منزلش در خیابان رادیو دریا تشییع و در  پیکر حاجی بابایی در گلزار شهدای یوسف رضا (ع) به خاک سپرده شد.

در این مراسم سردار مهری رئیس پلیس پیشگیری ناجا و سرهنگ الماس پور و همچنین سرداران حماسه آفرین سپاه کربلا مازندران همچون شالیکار ، پاشا ، قربانی ، اکبر نژاد و کمیل  ... و یادگاران سالهای حماسه وایثار و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.

شهید صفرعلی بابایی از جمله سرداران و رزمندگان لشکر همیشه پیروز 25 کربلا بود که در منطقه جنوب کشور به درجه جانبازی نائل شد و طی این سالها درد و رنج ناشی از این مجروحیت، را همواره به همراه داشت اما سرانجام دوری یاران شهیدش را تحمل نکرد و به کاروان افلاکیان ملحق شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رهگذر
انشاالله با شهدای کربلا مشهور بشن، خداوند به بازماندگانش صبر بده...
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴