تاریخ انتشارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۷۰۱۷
امروز شنبه سوم شعبان زادروز سومین خورشید آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبدا... الحسین(ع) به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده است.
۰
plusresetminus
روزی به نام پاسدار
به گزارش بلاغ، در واقع برای پاسداران میهن عزیزمان مایه مباهات است که روزی به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است که تولد سومین خورشید تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت حسین بن علی(ع) می‌باشد.

مولایی که کشتی نجات‌مان می‌باشد و جان خود و یارانش را برای زنده نگهداشتن اسلام فدا نمود تا اسلام زنده بماند و حق و حقیقت پابرجا بماند.

این روز به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است تا پاسداران در خاطر داشته باشند که الگوی راستین آن‌ها حضرت اباعبدا... می‌باشد که برای پاسداری از اسلام و دین حتی از جان خود و عزیزانش گذشت و پاسداران هم در ادوار مختلف نشان داده‌اند که با الگوگیری از آن حضرت، همواره در مقابل ظلم و ذلت ایستاده‌اند و سرتعظیم فرود نیاورده و در مقابل ظالم می‌ایستند.

در دوران هشت ساله دفاع مقدس در پاسداران در کنار ارتشیان و بسیجیان سلحشور در مقابل دشمن بعثی که از کشورهای مختلف مورد حمایت بودند، ایستادند، جان و خون دادند و خاک ندادند.

ردپای پاسداران دلاور را همواره در خنثی‌سازی عملیات تروریستی و دشمنان هم می‌بینیم.

پاسداران سپاه مقدس همواره خود را پاسدار انقلاب و اسلام در داخل و خارج از مرزهای کشورمان می‌دانند و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نمی‌کنند.

در عرصه‌های دفاعی و موشکی هم خوش درخشیده‌اند و دشمن از  قدرت سپاه و ارتش که دو بازوی انقلاب هستند در هراس است.

امنیت امروزمان مرهون شهدایی است که جان‌شان را برطبق اخلاص گذاشتند و در حال حاضر هم پاسداران  هم رهرو آرمان‌های شهدای عزیز می‌باشند تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد. 

حضور پاسداران در زمینه‌های علمی و سازندگی را نیز شاهد بوده و هستیم، یکی از ویژگی‌های بارز این عزیزان هم پیروی محض از ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا می‌باشد که آنچه برای‌شان مهم است، حفظ انقلاب و نظام اسلامی با فرماندهی معظم له است و در این راه حاضرند جان‌شان را هم فدا کنند.

حضور پاسداران را در سازندگی و عمران و آبادانی کشور نیز شاهدیم که با روحیه جهادگونه از سیل و زلزله گرفته تا کمک رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا حضور دارند .

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴