تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۱۶۹۹
نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی : رهبری مذاکره را تائید کرده و ما نباید دولت را در مذاکره خسته کنیم.
۰
plusresetminus
مذاکرات مورد تائید رهبری است/ دولت را در مذاکرات ژنو خسته نکنیم
 سید هادی حسینی در گفتگو با بلاغ با اعلام اینکه مسئله ژنو موضوعی پذیرفته شده در سطوح ملی کشور است، اظهار داشت: رهبری مذاکره را تائید کرده و فرمودند نمی‌توان به دشمن اعتماد کرد.
وی با اشاره به اینکه ما برخورد نقد برخی از همکاران را در مسئله ژنو قبول نداریم، افزود: این فشارها باعث خستگی دولت می‌شود ما نباید دولت را در مذاکره خسته کنیم.
حسینی بحث مذاکره امری آزاد دانست و ادامه داد: موقعی که با صدام جنگ داشتیم مذاکره هم می‌کردیم، در تاریخ اسلام مذاکره بوده و پیامبر هم با قبایل مختلف مذاکره داشت.
وی با تاکید براینکه کسی قبول ندارد در انجام مذاکرات عزتمان را بفروشیم، یادآورشد: تاکنون مذاکرات ما عزتمند بود.
نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما را رسانه ملی دانست و اضافه کرد: نگاه رسانه ملی به ملت است و مردم هم مذاکره را قبول دارند.
وی با بیان اینکه دوستان ما در مجلس همیشه در صدا و سیما هستند و خود دارای رسانه مستقل بوده و می‌توانند به راحتی حرف بزنند، اذعان داشت: دوستان چرا صدا و سیما را به چالش می‌کشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ساناز
حالاکه رهبر تایید کرد و مردم هم راضی هستن چرا بعضی از نماینده ها شیطونی می کنن؟ ولش کنین توروخدا به فکر مردم باشین
feedback
Iran, Islamic Republic of
ساروی
چقدر خوبه موافقان و مخالفان مناظره بزارن، چه حالی میده...!!
feedback
United Kingdom
باشگاه خبرنگاران جوان
کاش خبرنگار بلاغ به مسائل و روند سوالات در زمینه مذاکرات آشناییت داشت تانماینده محترم هم درست تر جواب میداد.مراقب باشید از نام رهبری سوء استفاده نشود . رهبری هیچ وقت نفرمودند بنده مذاکرات تائید میکنم یا مذاکرات مورد تائید رهبری است ایشون بارها تاکید داشتند بنده مخالفتی ندارم اما خوشبین نیستم.و این به منزله تائید مذاکرات نیست. باتشکر از سایت خبری بلاغ مازندران
feedback
Iran, Islamic Republic of
حامی نمایندگان اصولگرا یعنی کمال علیپور
حسینی اصلاح طلب دم خروس زده بیرون ما از اصلاحات و سازش بیزاریم فقط مقاوت میکنیم حسینی اطلاعاتی برگرد اداره اطلاعات مجلس جای سرهنگ ها و اطلاعاتی امنیتی ها نیست جای دانشگاهیان و اندیشمندانی چون دکتر نعمت زاده و مهندس علیپور و دکتر ادیانی است
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱