تاریخ انتشاريکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۱۶۶۰۴
ستاره سابق فوتبال برزیل از مشکل اصلی کوتینیو سخن به میان آورد و براین باور است که او می‌تواند به روزهای اوج خود برگردد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از بیلد، فیلیپ کوتینیو بعد از درخشش در لیورپول بود که راهی بارسلونا شد تا به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه انتخاب شود.
کوتینیو نتوانست که در بارسلونا انتظارات را برآورده کند و بعد از یک فصل و نیم به صورت قرضی از تیم جدا شد و راهی بوندسلیگا شد تا پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند.
کوتینو در بایرن مونیخ هم نتوانسته است که انتظارات را برآورده کند و این باشگاه آلمانی قصد ندارد که قراردادش را تمدید کند و به نظر می رسد که او به لالیگا بازخواهد گشت.
ریوالدو ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل درباره مشکل کوتینیو گفت: من براین باور هستم که کوتینو در لالیگا بهتر از بوندسلیگا می‌تواند بدرخشد و خود را با شرایط جدید سازگار کند چرا که سبک زندگی در برزیل بیشتر شبیه به اسپانیا است و شرایط ما با آلمان فرق می‌کند.
او ادامه داد: متاسفانه کوتینیو نه در لالیگا و نه در بوندسلیگا نتوانست بدرخشد و خود را نشان دهد. او دوباره به بارسلونا بازخواهد گشت. براین باور هستم که این بازیکن می‌تواند به روزهای اوج برگردد. مشکل او ذهنی است و باید خود را از این شراط خارج کند. او باید پاسخ منتقدان را با نمایش خوب در میدان بدهد. کوتینیو توانایی بسیار بالایی دارد و اگر از نظر ذهنی آماده باشد می‌تواند در هر تیمی بدرخشد و تاثیر گذار ظاهر شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴