تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۱۶۱۸۷
سینمای ایران را می‌توان برترین مرجعی دانست که آثار آن بیش از هر جای دیگری به زندگی عادی و روزمره مردم نزدیک است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام کاران مووی، آثار سینمای ایران همگی برگرفته از دغدغه‌های روزانه مردم ایران هستند و به همین سبب مخاطبان به‌خوبی با آن انس می‌گیرند. از مهم‌ترین آثاری که اخیراً در این سینما شکل‌گرفته است می‌توان به سریال هم گناه، سریال موچین و فیلم مطرب اشاره کرد که در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی آن‌ها بپردازیم.
دانلود سریال هم گناه و نقد و بررسی آن

سریال هم گناه را می‌توان یکی از شناخته‌شده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی دانست که محصول سال ۹۸ است و در همان ابتدای انتشار جنجال بسیار زیادی را به پا کرد. این سریال در حقیقت روایتگر زندگی یک خانواده معتبر و ثروتمند به نام خانواده صبوری است که از دیر باز در کار صادرات و واردات گل و گیاه بوده‌اند. آن‌ها در کمال آرامش در خانه بزرگ خود با یکدیگر زندگی می‌کنند که این آرامش با ورود یک جوان به هم می‌ریزد. ماجراهایی که در ادامه برای این خانواده رخ می‌دهد باعث می‌شود تا مخاطب پای تلویزیون میخکوب شود. مازاد بر داستان زیبا، می‌توان بازیگری عالی و کارگردانی بی‌نظیر را هم جزو امتیازات این فیلم دانست که موجب شده بیش‌ازپیش در بین مخاطبان جا باز کند. اگر شما هم به دنبال دانلود سریال هم گناه هستید می‌توانید هم‌اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود آن کنید.

دانلود فیلم مطرب ۱۳۹۸ و نقد آن
فیلم مطرب را می‌توان جزو محبوب‌ترین و البته پرطرفدارترین فیلم‌های چند سال اخیر در سینمای ایران دانست. این فیلم روایتگر زندگی یک خواننده کاباره‌ای است که در شرف ستاره شدن است اما با وقوع انقلاب ۵۷ زندگی او به هم می‌ریزد. او که شهرت کافی برای تبدیل‌شدن به خواننده لس‌آنجلسی را ندارد و از طرفی دیگر قادر به اجرای موسیقی مانند گذشته نیست، به‌ناچار به خوانندگی مجالس روی می‌آورد تا اینکه فرصتی برای او ایجاد می‌شود که در حقیقت بطن ماجرای این فیلم را در برمی‌گیرد. در این فیلم بازیگران مطرحی همچون پرویز پرستویی و الناز شاکردوست به ایفای نقش پرداخته اند که حضور آن‌ها بیش‌ از پیش مخاطب را به‌پای نمایشگرها کشیده است. اگر شما هم تمایل دارید تا به‌اتفاق عزیزانتان به تماشای این فیلم بنشینید می‌توانید هم‌اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود فیلم مطرب کنید.

دانلود سریال طنز موچین
سریال موچین از دیگر محصولات شبکه نمایش خانگی است که اخیراً در بین مخاطبان سروصدای بسیار زیادی را به پا کرده است. این سریال در حقیقت یکی از آثار حسین تبریزی است که در ژانر کمدی ساخته‌ شده و تاکنون نگاه‌های زیادی را منتظر گذاشته است. در خلاصه داستان این فلیم آمده است که انصاف نیست دنیا آن‌قدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را هرروز ببینی و آدم‌هایی که دوستشان را نتوانی ببینی ...
اگرچه از خلاصه داستان این فیلم نمی‌توان سرنخ‌های زیادی را کسب کرد اما با توجه به حضور بازیگرانی همچون علی صادقی و مرجانه گلچین و... می‌توان حدس زد که این ترکیب یک سریال بی‌نظیر را خلق می‌کند. اگر شما هم تمایل دارید تا این سریال را مشاهده نمایید می‌توانید هم‌اکنون از رسانه کاران مووی اقدام به دانلود سریال موچین کنید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴