رئیس اداره میراث فرهنگی سوادکوه اعلام کرد

پیگرد قضایی مسافر‌پذیر‌ها در سوادکوه‌

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۱۵۹۰۲
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سوادکوه با اشاره به افزایش ابتلا بیماران کرونا در سطح استان گفت:طبق دستور دادستان مرکز استان هرگونه پذیرش مسافر در خانه‌های استیجاری، مسافر و اقامتگاه‌ها پیگرد قضایی دارد و آن مکان پلمپ می‌شود.
۰
plusresetminus
پیگرد قضایی مسافر‌پذیر‌ها در سوادکوه‌
محمد حمزه‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به دستورالعمل ستاد پدافند زیستی استانداری مبنی بر پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اظهار کرد: تمام واحدهای اقامتی، خانه مسافر، سفره‌خانه‌ها، رستوران‌ها، تالار عروسی تا اطلاع ثانویی بسته شده تا از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری شود.
 
وی تصریح کرد: شهرستان سوادکوه ورودی استان مازندران است که از حساسیت بالایی برخوردار است،به همین منظور از ابتدای ابلاغ این بخشنامه این امر را لحاظ کرده‌ایم و از تمام صاحبان اماکن گردشگری خواسته شد از پذیرش مسافر خودداری کنند.
 
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سوادکوه با اشاره به افزایش ابتلا بیماران کرونا در سطح استان افزود:طبق دستور دادستان مرکز استان هرگونه پذیرش مسافر در خانه‌های استیجاری، مسافر و اقامتگاه‌ها پیگرد قضایی داشته و پلمپ می‌شود.
 
این مسئول با اشاره به گشت دو اکیپ مشترک با اداره صمت، بهداشت، تعزیرات و یک اکیپ از اداره گردشگری در سطح شهرستان اظهار کرد: تمام شهروندان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره استانی ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ و شماره تلفن ۰۱۱۴۲۴۲۱۹۹۸ در شهرستان گزارش تخلفات را اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.
 
حمزه‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ایام پیک فصل درآمدی این قشر است، به همین منظور مسئولان ذی ربط در حال رایزنی هستند تا تدابیری را اتخاذ نمایند که مشکل معیشتی این عزیزان را حل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴