تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۱۵۸۶۹
فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه آمادگی پذیرش مسافر را در ایام نوروز نداریم گفت: نزدیک به 60 واحد تجاری و اقامتی پلمپ شده است.
۰
plusresetminus
هیچ امکاناتی برای پذیرش مسافر در بابلسر وجود ندارد/ پلمب 60 واحد اقامتی و تجاری
به گزارش بلاغ، اسماعیل حسن‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص اقدامات ستاد مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا بابلسر اظهار کرد: در ابتدا باید از افرادی که در خط مقدم جهاد با ویروس کرونا هستند قدردانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مورد مشکوک در بابلسر یک مهمان قمی بوده که موجب شد شدت کار و فعالیت در پدافند زیستی شهرستان بابلسر افزایش پیدا کند و از روز چهار اسفند کار فشرده در بحث مقابله با ویروس کرونا با تشکیل ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا آغاز شد.

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه تلاش شد تا از تمام ظرفیت‌ها استفاده و همچنین از کمک‌های مردمی نیزه بهره گرفتیم، تصریح کرد: ساماندهی مکان‌های شلوغ و پرتراکم به مانند واحدهای خبازی، پمپ بنزین‌ها و بازار در اولویت کاری ما قرار گرفت.

حسن‌زاده با بیان اینکه بازرسی و ساماندهی از مراکز اقامتی، قلیانسراها، پمپ بنزین و نانوایی‌ها در اولویت قرار گرفت، یادآور شد: در همین رابطه 40 قلیان‌سرا، 14 واحد اقامتی و 4 صنف متخلف در بابلسر پلمپ شد.

وی تاکید کرد: مسئولیت فعالیت‌هایی که انجام می‌شود برعهده ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا بوده که در فرمانداری مستقر است و هر اقدامی که صورت می‌گیرد با هماهنگی این ستاد است.

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه آمادگی پذیرش مسافر را در ایام نوروز نداریم گفت: هیچ امکاناتی در زمینه مهمانپذیری تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان وجود ندارد.

حسن‌زاده اظهارکرد: از ظرفیت بسیج برای ساماندهی مکان‌های عمومی و نظارت و استقرار ایست بازرسی‌های سلامت و کاهش تردد استفاده شد و البته تمرکز خود را برای کنترل واحدهای اقامتی و منازل اجاره‌ای معطوف کرده‌ایم چراکه اگر از پذیرش جلوگیری شود، مسافران ناگزیر به ترک شهرستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی، محلات و روستاها با استفاده از ظرفیت شهرداری، دهیاری و نیروهای جهادی و سمن‌ها در دستور کار قرار دارد و روزانه پیگیری می‌شود.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه مراکز درمانی به علت مراجعه بیماران یکی از مکان‌‌های‌ آلوده است، تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم تا در خانه بمانند و با مراجعه به سایت اعلام شده وضعیت جسمانی خود را درج کنند.

حسن‌زاده یادآور شد: مصرف آب شهروندان بابلسری در طول این مدت با افزایش 40 درصدی همراه بوده که استفاده بیش از اندازه موجب قطعی آب در برخی از مناطق شهر شده و در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴