تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۴۷۹۶
سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: برای ادامه تمرینات ملی آپشن‌هایی مد نظر است و نیاز به بررسی بیشتر دارد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، ناصر رسولی سخنگوی فدراسیون تیراندازی در گفت و گو ، در مورد لغو مسابقات تیراندازی به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: از تصمیمات کمیته مسابقات اطلاعی ندارم اما طبق دستورالعملی که در سایت دیدم مسابقات این هفته لغو شده است.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که تمرینات تیم ملی در جریان است یا خیر گفت: فعلا تیم ملی بعد از اردوی هانوفر در تعطیلات است و یک هفته استراحت دارد. قرار است هفته بعد تمرینات آغاز شود. باید ببینیم چه می‌شود.
رسولی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در مسابقات جام جهانی تیراندازی هند مشکلی پیش نمی آید، گفت: امیدواریم تا آن موقع مشکلی پیش نیاید. منتظریم ببینیم تا هفته‌های آینده چه می شود. باید دید شرایط به چه صورت است و آیا نیاز است برنامه های خود را تغییر دهیم یا خیر.
وی در پاسخ به این سوال که ۶ تیرانداز المپیکی چگونه تمریناتشان را ادامه خواهند داد، افزود: قطعا ما کار خود را انجام می دهیم. تمرینات و تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود را انجام خواهیم داد. برای ادامه تمرینات تیم ملی آپشن‌هایی مد نظر است و نیاز به بررسی بیشتر دارد. مسابقات جام جهانی هند طبق برنامه انجام می‌شود و برای ورود یا عدم ورود ما به مسابقات هند نیاز به بخشنامه و قوانین دارد. همین طور نمی‌توانند شفاهی بگویند بیایید یا نه.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴