تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۱۴۷۷۱
با بهترین تفریحات دبی در نوروز 99 آشنا شوید
۰
plusresetminus
با بهترین تفریحات دبی در نوروز 99 آشنا شوید
به گزارش بلاغ، با نزدیک شدن نوروز حجم سفرها افزایش می یابد، به طوری که در طول سال سفرهای نوروزی بالاترین آمار را دارند. در بین مقاصد مختلف گردشگری دبی یکی از مقاصد پر طرفدار است. با توجه به افزایش حجم سفرها در این بازه احتمالا تورها و پکیج های نوروزی زودتر پر شوند و در لحظات آخر تقریبا نمی توان برنامه ای برای سفر تدارک دید. خصوصا که امارات برای مسافران ایرانی ویزا می خواهد. بنابراین زمانی را هم باید برای کارهای مربوط به پاسپورت ویزا در نظر بگیرید. البته ویزای دبی نیاز به حضور فرد متقاضی ندارد و آژانس گردشگری نیز می تواند کارها را انجام دهد اما با این حال باید از چندین روز قبل برای سفر برنامه ریزی کنید.

علت محبوبیت دبی چیست؟
دبی در منطقه گرم و کویری قرار دارد و تقریبا در هیچ ماهی از سال هوای سرد  زمستانی ندارد. حتی زمستان ها که تقریبا در اکثر شهرها و کشورها هوا سرد است، دبی همچنان هوای مطبوعی دارد. به همین دلیل یکی از بهترین زمان ها برای سفر به دبی همین زمستان است. در نوروز نیز بسیاری از کشورها حال و هوای زمستانی دارند و سرما بر آن ها حکم فرماست، در حالی که دبی همچنان هوای گرم و مطبوعی دارد. این مهم ترین دلیل برای انتخاب دبی در نوروز است. با وجود شرایط به وجود آمده و افزایش قیمت دلار اما باز هم پیش بینی ها حاکی از آن است که تور دبی نوروز 99 با استقبال خوبی مواجه می شود. علت پرطرفدار بودن این شهر تنها آب و هوای گرمش نیست بلکه این شهر هترین امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. چیزی که در هیچ جای دیگر دنیا وجود ندارد. بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا در دبی قرار دارد و بزرگترین گا آرایی جهان را نیز در پارک میراکل گاردن دبی می توانید ببینید. این ها تنها دو نمونه از جاذبه های اصلی و مهم شهر هستند. پارک گلدن گلو، دهکده جهانی، برج الخلیفه، برج العرب، قاب دبی، سواحل زیبا، صحرای دبی، تفریحات آبی، اسکی روی شن، مساجد مدرن و زیبا، بهترین پارک های آبی دنیا، آکواریوم بزرگ و مدرن، مراکز خرید مجلل و ... همه دبی را به یکی از مدرن ترین و با شکوه ترین شهرهای دنیا تبدیل کرده است. در کنار این دیدنی ها و تفریحگاه ها، خدمات و امکانات رفاهی دبی در دنیا بی نظیر است و هتل های پنج ستاره بسیار لوکس و مدرنی دارد. هتل برج الخلیفه یکی از آن هاست که به عنوان بهترین هتل دنیا شناخته می شود.

برای سفر به دبی چقدر بودجه می خواهیم؟
طبیعتا امکانات و خدماتی که در این شهر ارائه می شود با بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر دنیا قابل مقایسه نیست؛ به همین دلیل دور از انتظار نیست که قیمت تور دبی کمی بیشتر از دیگر کشورها باشد. اما این به معنای آن نیست سفر دبی، سفری دست نیافتنی است. اتفاقا آژانس های گردشگری چون سلام پرواز در این زمینه پکیج های متنوعی را ارائه داده اند که شامل تمام هتل ها می شود. با توجه به بودجه تان می توانید مناسب ترین را برای سفر انتخاب کنید. نکته جالب توجه این است که دبی در سال های اخیر رشد قابل توجهی در صنعت گردشگری داشته است و به همین جهت تلاش داشته تا بهترین را به گردشگران ارائه دهد. همین موضوع نیز باعث شده تا هتل های سه ستاره این شهر از کیفیت بالاتری برخوردار باشند و حتی بتوانند از نظر زیبایی ظاهری و خدمات با برخی هتل های چهار ستاره در دیگر شهرها و کشورها رقابت کنند. این موضوع به نفع گردشگران است چرا که با بودجه ای کمتر می توانند از امکانات لوکس این شهر  استفاده کنند.



تفریحاتی که در تور دبی نباید از دست داد!
دبی سرزمینی است که هر سبک و سلیقه ای را راضی نگه می دارد. ابتدا بهتر است سبک دلخواه خود را در سفر پیدا کنید. اگر اهل استراحت و ریلکس کردن ور ساحل هستید، یا دوست دارید در ویلاهای ساحلی ساهت ها استراحت کنید و از منظره دریا لذت ببرید، دبی انتخاب بسیار خوبی است. فضاهایی با این ویژگی در دبی کم نیستند و می توانید روزها با اقامت در آن ها لذت ببرید. البته همه سواحل شهر آرام و خلوت نیستند بلکه قسمت هایی نیز برای تفریحات هیجان انگیز مانند قایق سواری، اسکی روی آب، جت اسکی و ... تفریحات ساحلی در نظر گرفته شده است. از دیگر تفریحات این شهر باید به بازدید از بهترین و منحصر به فرد ترین سازه های شهر مانند قاب دبی اشاره کرد. برج بلندی که از بالای آن تمام شهر دیده می شود و مانند پلی دبی قدیم و دبی مدرن امروزی را به یکدیگر متصل کرده است. از دیدنی ترین جاذبه های این شهر باید دهکده جهانی دبی را نام برد که مانند شهرکی بزگ غرفه های متعددی ا کشورهای مختلف جهان را در خود جای داده است. این غرفه ها به فروش محصولات و سوغاتی های مربوط به کشور خودشان می پردازند و قسمت جالب ماجرا این جاست که هر غرفه به شکل زیبایی نمادی از کشور خود دارد. تفریحی که در دبی نباید آن را از دست بدهید رفتن به صحرا و اسکی و موتور سواری روی شن است؛ تجربه ای که شاید در هر کشوری نتوانید آن را به دست بیاورید. تمام این ها سفر دبی را به سفری بی نظیر تبدیل کرده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴