BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> تجمع همبستگی سازمان حقوق بشری با زندانیان سیاسی بحرین مقابل مقر سازمان ملل | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۱۴۷۵۸
همزمان با آغاز چهل و سومین دور از فعالیت شورای حقوق بشر در ژنو، سازمان "آمریکایی‌ها برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین" (ADHRB) یک تجمع همبستگی را از مقابل مقر سازمان ملل شروع کرده و به زبان‌های مختلف خواستار آزادی زندانیان سیاسی از زندان‌های بحرین شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، روزنامه القدس العربی نوشت، شرکت‌کنندگان در این تجمع تصاویر بازداشتی‌های سیاسی را در دست داشتند از جمله این تصاویر متعلق به حسن مشیمع، عبدالوهاب حسین، دو رهبر بارز مخالفان دولت بحرین، عبدالهادی الخواجه، فعال حقوق بشری، نبیل رجب، مدافع حقوق بشر و علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق است. تظاهرکنندگان به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و آلمانی همبستگی خود را با این زندانیان اعلام کردند.
شورای حقوق بشر در این دور از فعالیت خود برخی از مداخلات و فعالیت‌ها پیرامون وضعیت حقوق بشر در عربستان، بحرین و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس را بررسی خواهد کرد.
سازمان آمریکایی‌ها برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین ۱۴ فوریه تجمع‌های همبستگی را از تعدادی از شهرها و پایتخت‌های اروپایی و از بیروت راه اندازی کرده و در جریان آن خواستار آزادی زندانیان سیاسی و پایان دادن به سرکوب‌گری زندانیان و ارائه مراقبت‌های بهداشتی کامل به آنها شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴