تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۱۴۲۸۸
مجموعه «نیما نابغه» با عنوان‌های «ورزشکارهای آشغال‌ جمع‌کن»، «موزه‌گردهای ایران باستان» و «آشپزهای جشنواره عزا» نوشته آتوسا صالحی به همراه «ماجراهای بامزه در موزه» و «ماجراهای باورنکردنی در مدرسه من» نوشته دیوید کالی با ترجمه رضی هیرمندی به تازگی راهی بازار شده‌اند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،  مجموعه «نیما نابغه» با عنوان‌های «ورزشکارهای‌ آشغال جمع‌کن» (بشنو و باور نکن!)، «موزه‌گردهای ایران باستان»( یک داستان پُرهیجان) و «آشپزهای جشنواره عزا» (ببخشید! غذا) نوشته آتوسا صالحی با تصویرگری نسیم بهاری و ویراستاری مژگان کلهر هر کدام در ۱۰۴ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۹ هزار تومان در نشر افق (کتاب‌های فندق) منتشر شده‌اند.
در نوشته پشت جلد این کتاب‌ها آمده است: «نیما نابغه» از آن بچه‌های وروجکی است که زیاد اهل حرف گوش کردن نیست و دوست دارد همه چیز را خودش تجربه کند. اتفاقا معلمشان خانم بالا هم زیاد حوصله درس دادن ندارد و در عوض عاشق ماجراجویی است و برای همین مرتب بچه‌های کلاسش را به گردش علمی می‌برد.
همراه با ده پیشنهاد باحال مخصوص بچه‌هایی که نابغه‌اند اما آدم بزرگ‌ها آن‌ها را جدی نمی‌گیرند!

 همچنین کتاب‌ «ماجراهای‌ بامزه در موزه» نوشته دیوید کالی با ترجمه رضی هیرمندی و تصویرگری  بنجامین چاد در ۳۶ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۵ هزار تومان از سوی نشر یادشده در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: بچه‌های کلاس برای گردش علمی به موزه رفته‌اند. هنری دیر می‌رسد و نقشه می‌کشد میان‌بُر بزند و در یکی از سالن‌ها خودش را به بقیه برساند... اما مگر می‌شود؟
یک جا دایناسورهای بهش حمله می‌کنند، یک طرف راه‌پله‌های اسرار آمیز سر راهش سبز می‌شوند و خلاصه ماجراهای وحشتناک یکی بعد از دیگری از راه می‌رسند.
دیگر  کتاب منتشرشده در نشر افق «ماجرای باورنکردنی مدرسه من» نوشته دیوید کالی  با ترجمه رضی هیرمندی و تصویرگری بنجامین چاد است که در ۳۶ صفحه با شمارگان  ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۵ هزار تومان راهی بازار شده است.
در پشت جلد کتاب نوشته شده است:  هنری هم‌کلاسی تازه‌واردش را با خود همراه می‌کند تا جاهای دیدنی مدرسه را نشانش دهد.
کتابخانه مدرسه یک هزارتوست و برای غذاخوردن در سالن غذاخوری باید مثل یک نینجا مهارت داشته باشند. فکر می‌کنید این مدرسه خیلی عجیب و غریب است؟ حالا کجایش را دیده‌اید؟
در کتاب‌های تصویری، نویسنده و تصویرگر دست به دست هم می‌دهند تا کودکان را به دنیای داستان ببرند و بزرگ‌ترها را به دنیای کودکی. اگر می‌خواهی پا به دنیایشان بگذاری کافی است کتاب را باز کنی و همراهشان شوی.
همه کتاب‌های یادشده برای گروه سنی ب و ج مناسب هستند.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴