مردم دیار علویان به پویش #می_آیم_چون و #مجلس_قوی پیوستند؛

مازندران در چند قدمی خلق حضور حماسی در انتخابات+ تصاویر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۱۴۲۷۷
شور و شوق مردم دیار علویان برای انتخاب وکلای اصلح ،کارآمد و متخصص و متعهد برای مجلس شورای اسلامی در ساعتهای پایانی زمان تبلیغات نامزدها بیشتر شده است.
۰
plusresetminus
مازندران در چند قدمی خلق حضور حماسی در انتخابات+ تصاویر
به گزارش بلاغ، روزها یک به یک گذشت و چهل و یکمین بهار انقلاب از راه رسید، اما امسال گویی بهار در بهار شده است، بهار انقلاب به بهار پر شکوه انتخابات گره خورده و باز برگ‌ تازه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی پیش‌روی ملت شهیدپرور قرار دارد.

امتحان سرنوشت‌ساز دیگری از صدها آزمون از سر گذرانده این ملت، که انصافا در چهار دهه اخیر همیشه از آن سرفراز بیرون آمدند و این مردم همیشه در صحنه با حضورشان در عرصه های سیاسی و اجتماعی تاکنون زیباترین تابلوی ایثار و فداکاری را خلق کردند.


اما اکنون دو روز بیشتر تا انتخابات دوم اسفندماه و دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی زمان باقی نیست و شهروندان مازندرانی این روزها برای شناخت دقیق و موشکافانه نامزدهای انتخاباتی در تلاش هستند.

دو روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم ولایی و ولایتمدار مازندران با تاسی به وصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به کمپین #می_آیم_چون و #مجلس_قوی پیوستند و همگان بر حضور پرشور و انقلابی خود در روز دوم اسفندماه پای صندوق های رای برای شکست توطئه های دشمنان اسلام و انتقام جویی از خون شهدای امنیت و مدافعین حرم تاکید کردند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴