تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۱۴۲۳۴
کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است داوران در دو دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمان آسیا اجازه ندادند این تیم بازی همیشگی‌اش را ارائه بدهد.
۰
plusresetminus

محسن قهرمانی در گفت‌وگو ، درباره عملکرد داور استرالیایی در دیدار پرسپولیس و شارجه امارات گفت: درباره گل نخست شارجه که در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید نمی‌توانم نظر قطعی بدهم چون تصاویر تلویزیونی کاملا گویا نبود و از این حیث برای این صحنه حق را به کمک داور می‌دهم که روی خط قرار داشت و توانست صحنه را کامل ببیند.
وی افزود: در دقیقه ۶۶ بازی، کایو به اصطلاح مهدی شیری را شارژ کرد و این بازیکن به زمین خورد اما داور خطایی اعلام نکرد البته از نظر من داور باید این صحنه را خطا اعلام می‌کرد و اگر روی خط و یا درون محوطه جریمه بود باید حتی پنالتی اعلام می‌شد. البته درباره اینکه این صحنه روی خط بود و یا بیرون محوطه جریمه رخ داده نمی‌توانم با قطعیت اظهارنظر کنم. گزارشگر بازی درباره این صحنه گفت که بازیکن به خاطر نداشتن تعادل روی زمین خورده است اما من صحبت او را نقض می‌کنم و می‌گویم مثلا اگر یک بادکنک روی هوا باشد چه با یک انگشت به آن بادکنک ضربه بزنیم و یا چه با پنج انگشت ضربه‌ای بزنیم آن بادکنک مسیرش تغییر پیدا می‌کند. به همین خاطر بازیکن هم وقتی در حال حمله است با کوچکترین اشاره‌ای نقش بر زمین می‌شود چون نمی‌تواند تعادلش را حفظ کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: درباره این بازی و بازی قبلی پرسپولیس معتقدم داوران تمام صحنه‌های ۵۰- ۵۰ را به حریفان دادند و به نوعی بازی پرسپولیس را کشتند و اجازه ندادند نماینده ایران بازی همیشگی خود را ارائه بدهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲