تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۴۱۳۹
رئیس جمهور سوریه دیروز (دوشنبه) ضمن تبریک پیروزی‌های چشمگیر اخیر ارتش سوریه در استان حلب، متعهد شد تا به این مبارزات برای دستیابی به پیروزی کامل ادامه دهد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در جریان سخنرانی در تلویزیون ملی این کشور به مناسبت پیروزی‌های چشمگیر اخیر ارتش سوریه وعده داد که حلب قدرت قبلی خود به عنوان مرکز اقتصادی را به دست خواهد آورد.
وی افزود: آزادی حلب به معنی پایان جنگ و به معنی پایان توطئه‌ها یا پایان تروریسم و تسلیم دشمنان نیست. بلکه این آزادی بدان معناست که ما بینی دشمنان را به خاک مالیدیم و این تازه مقدمه یک پیروزی کامل است و دشمنان دیر یا زود به طور کامل شکست خواهند خورد.
اسد افزود: ما نباید دست از تلاش برداریم و باید به مبارزات ادامه دهیم و به همین خاطر مبارزه برای آزادی حلب و ادلب ادامه خواهد داشت همانطور که مبارزات برای آزادی کل خاک سوریه ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: من این پیروزی را به مردم وفادار حلب تبریک می‌گویم. ما در مبارزات بزرگتری شرکت خواهیم کرد، حلب را بازسازی خواهیم کرد و با اراده مردم سوریه کل کشور را بازسازی خواهیم کرد و به آزادی کل کشور ادامه خواهیم داد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲