تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۱۳۳۳۰
فرماندار گلوگاه گفت: پیگیری و حل مشکلات مردم وظیفه ما مسئولان است و همه برای رفع مشکلات و اجرای خواسته‌های مردم هزارجریب گلوگاه تلاش می‌کنیم.
۰
plusresetminus
حل مشکلات مناطق روستایی هزارجریب گلوگاه تا پایان امسال
به گزارش بلاغ، اولین جلسه بررسی و رفع مشکلات مناطق هزارجریب شهرستان گلوگاه پس از گزارش چند رسانه‌ای و مکتوب بــلاغ، در روستای اوارد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و اعضای شورای در مسجد این روستا برگزار گردید.

فریدون کلبادی‌نژاد فرماندار گلوگاه در این نشست با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات روستاهای هزارجریب باید زودتر حل شود، بیان کرد: در امور توسعه‌ای نباید از نقش و اهمیت روستاها کاسته شود و برای برطرف کردن مشکلات روستاها باید با وحدت و تعامل گام برداریم و نظارت دقیقی بر فعالیت‌های در دست اقدام صورت گیرد.

وی افزود: در راستای حل این مشکلات باید با مسئولین ذی ربط جلساتی را برگزار کنیم تا دغدغه‌های موجود با برقراری ارتباط مستقیم با ارگان‌ها و دستگاه‌ها در اسرع وقت و قبل از پایان سال98 مرتفع گردد و امیدوارم که با پیگیریهای لازم بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

فرماندار گلوگاه گفت: جلسات شورای اداری نیز به زودی در روستاهای بالادست از جمله اِوارد و بارکلا جهت بررسی مشکلات روستا برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه، مردم روستای اِوارد در خصوص مشکلات موجود در حوزه راه‌های مواصلاتی، کشاورزی، باغداران، دامداران، آب شرب روستایی، اشتغالزایی، بهداشت و درمان و  غیره مطالبی را بیان نموده و خواستار رسیدگی و پیگیری جهت برطرف مشکلات فوق الذکر شدند.

به گزارش بلاغ؛ مسئولان موضوع مهم خدمت به روستاها را بیش از پیش مد نظر داشته باشند و با تلاش و برنامه ریزی و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها همت خود را در جهت رفع مشكلات بكار گیرند.


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴