معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هنوز هم جرات نمی‌کنند ابعاد تخریب عین الاسد را بگویند که البته کوچکترین آن شکسته شدن ابهت آمریکا درمنطقه بود.
۰
plusresetminus
آمریکایی‌ها جرات گفتن حجم تخریب عین‌الاسد را ندارند/تمام آزادگان در جهان منتقم خون «حاج قاسم» هستند
به گزارش بلاغ، سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه در هجدهمین یادواره  ۴۸ تن از شهدای گنج افروز بابل و مراسم گرامیداشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به اینکه  آن‌هایی که چهره سردار سلیمانی را در سنگر‌ها و خاکریز‌ها دیدند او را مردی با شجاعت و ایثارگر در نبرد با  صدام، گروهک‌های منافقین، گروه‌های تجزیه طلب، آمریکایی‌ها و گروه‌های دست ساز آمریکا مثل داعش می‌شناسند، گفت: کوچکترین وجه شخصیتی حاج قاسم شهامت او بود.
 
سردار شریف  اخلاص حاج قاسم را دلیل عزت و عظمت سردار دل‌ها دانست و افزود: با خبر شهادت حاج قاسم رستاخیزی بی سابقه و کم نظیر در جامعه بوجود آمد  و در ۵ شهری که پیکر مطهر شهدا تشییع شد حداقل آمار‌ها در پنج شهر را ۲۵ میلیون اعلام کردند.

سخنگوی سپاه کربلا دلیل عمر طولانی حاج قاسم بعد از دوران دفاع مقدس را نمونه پاسدار ولایت و سمبل مقاومت برای نسل‌های سوم و چهارم خواند و ادامه داد: نسل جدید ما که  جمعیت آن به ۵۰ میلیون می‌رسد نمونه‌ای از فرزندان امام خمینی و مقام معظم رهبری را باید میدیدند که ثمره احیای دین و فرهنگ اهل بیت (ع) و ایجاد امنیت برای کشور را در پی داشت.
 
معاون روابط عمومی کل سپاه با تصریح بر الگوسازی حاج قاسم اضافه کرد: ویژگی‌های حاج قاسم، ایمان، شجاعت، اخلاص و عمل صالح بود.
 
به گفته سردار شریف گوش به فرمان رهبری،خودسازی ، احترام به والدین و نیز گذشتن از خود برای تحقق آرمان های الهی از ویژگی های بارز حاج قاسم بود.

سخنگوی کل سپاه با اشاره به دلبستگی حاج قاسم برای احیای فرهنگ اهل بیت (ع) گفت: حاج قاسم همه اعتبار ، ذکاوت و هوشمندی وتدبیر خود را در این  راه صرف میکرد که همه را زیر چتر ولایت جمع کند.

سردار شریف با تصریح براینکه به هیچ وجه حاج قاسم برای پیشبرد کار‌های خود از رهبری معظم هزینه نمی کرد، افزود: حاج قاسم تمام تلاشش را میکرد تا منویات مقام معظم رهبری را به اجرا بگذارد.
 
سخنگوی کل سپاه در ادامه سخنان خود با تاکید براینکه حاج قاسم تمام طراحی‌های آمریکا در افغانستان، عراق، سوریه، لبنان و .. را با شکست مواجه ساخت، بیان کرد: اگر امروز رئیس جمهور امریکا رسما اعلام میکند من دستور ترور او را دادم بخاطر عظمت حاج قاسم بود که تمام بافته‌های آمریکا را پنبه کرد.

معاون روابط عمومی کل سپاه در جمع مردم مومن گنج افروز بابل با بیان اینکه  تخصصی ترین، بزرگترین وپیچیده‌ترین پایگاه‌های امریکایی در عراق  با موشک‌های قدرتمند سپاه مورد هدف قرار گرفت، گفت:آمریکایی‌ها هنوز هم جرات نمی‌کنند ابعاد تخریب عین الاسد را بگویند که البته  کوچکترین آن شکسته شدن ابهت آمریکا درمنطقه بود.

سردار شریف با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در انهدام پایگاه آمریکایی عین الاسد که آن را یک سیلی خواندند،تاکید کرد: انتقام خون حاج قاسم رفتن آمریکا از منطقه و استقلال کشورها است.
 
سخنگوی کل سپاه با بیان اینکه رزمندگان نیروی قدس در تلاش برای فراهم کردن آزادسازی سرزمین فلسطین و بیت المقدس هستند،   تصریح کرد:حتما به برکت خون مطهر حاج قاسم و به برکت شجاعت جبهه مقاومت این امر تحقق پیدا خواهد کرد.

سردار شریف با اشاره به اینکه حاج قاسم با  تدبیر رهبر معظم انقلاب بلایی به سر صهیونیست‌ها آورد که آن‌ها دست از توسعه سرزمینی کشیدند و دور خود یک دیوار حائل کشیدند تا از گزند رزمندگان غزه و فلسطین در امان بمانند، افزود: این دیوار‌ها برای رژیم غاصب اسرائیل امنیت آور نیست و امروزه دستورکار امت اسلامی دستور کار واحدی برای اضمحلال صهیونیست ها شد.
 
معاون روابط عمومی کل سپاه با تصریح براینکه برای کشور‌های اسلامی شرمی بالاتر از این نیست که برخی حکام آنهابا صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند، بیان کرد: امت اسلامی و مردم منطقه حکام‌های خائن  را به زیر خواهند کشید.

سردار شریف با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بعد از شهادت حاج قاسم ادعا کردند که جبهه مقاومت و ایران اسلامی آرمان‌های خود را تعقیب نخواهد کرد، گفت: امروز تمام پشتبیانی‌های رهبر معظم انقلاب پشت سر سردارقاآنی فرمانده جدید سپاه قدس وجود دارد و نیز یک مولفه به آن هم اضافه شد مطالبه ملت قهرمان برای پیمودن راه سلیمانی توسط فرمانده سپاه قدس است.
 
سخنگوی کل سپاه با تاکید براینکه امروز حتی آزادگان در جهان منتقم خون حاج قاسم هستند و منتظر دستور هم نیستند، یادآور شد: جبهه مقاومت و سپاه انسجام و انگیزه بیشتر پیدا کرد که خواسته ملت و حمایت مردم در تداوم راه سلیمانی را اجابت برساند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴