تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۳۴
محمد صادق جنتی در وصیت‌نامه خود آورده است: سنگر رزمندگان را خالی نگذارید و دین اسلام را با جان و مالتان یاری کنید،ما فرزندان ایران عزیز آگاهانه برای مبارزه با کفار آمدیم و ان‌شاءالله مبارزه با کفار با پیروزی لشگر اسلام به پایان خواهد رسید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ به نقل از«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهید محمدصادق جنتی:
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود بر محضر مطهر و شریف آقا امام زمان(عج) و با سلام و درود بر نایب بر حقش روح‌الله خمینی و با سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا از صدر اسلام تا جنگ تحمیلی.
خدایا تو را صدها هزار بار شکر می‌کنم که من را در یک چنین دورانی آفریدی و برای هدایت من چنین رهبری قرار دادی که از نور برای همه روشن‌تر و حجت‌‌تر است، خدا را شکر می‌کنم که قلبم را مملو از حب حسین بن علی(ع) قرار داد و ما را در این راه یاری و راهنمایی فرمود.
خدایا تو شاهدی که من با آگاهی کامل در راه جهاد قدم برداشتم و برای مبارزه با دشمنان دین اسلام و دفاع از آیین مطهرم به جهاد در راه خودت پرداختم؛ خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا در خانواده‌ای پاک و گرامی متولد کردی که زیر سایه پدر و مادری پرورش یابم که تعالی اسلام برایشان مهم است.
پدر و مادر عزیزم که حدودا ۲۰ سال برای من زحمت کشیدید الآن که دارم وصیت خود را می‌نویسم همه‌اش به فکر این هستم که من شما را زیاد اذیت کردم و هر چه بگویم که برای من گریه نکنید می‌دانم که باز هم می‌گریید به خاطر اینکه من شاهد همه زحمت‌ها و رنج‌های شما بوده‌ام؛ امیدوارم که مرا حلال کنید و صبر را پیشه خود کنید که خداوند صابرین را دوست دارد.
برادران و خواهرانم از همگی شما حلالیت می‌خواهم شاید من حق برادری را برای شما ادا نکرده باشم، همچنین از همگی فامیل‌ها، دوستان، آشنایان و همشهریان حلالیت می‌خواهم امیدوارم که همگی ان‌‌شا‌ءلله تا ظهور حضرت حجت(عج) امام بزرگوار را یاری کنید و سنگر رزمندگان را خالی نگذارید و دین اسلام را با جان و مالتان یاری کنید.
ای امت شهیدپرور! ما فرزندان ایران عزیز همگی آگاهانه به این راه پا گذاشته‌ایم و می‌دانستیم این جهاد شهید شدن، زخمی شدن و اسیر شدن هم دارد ولی به خاطر اسلام به جنگ با کفار آمدیم و خدا هم عاقبت این جنگ را ان‌شاءالله با پیروزی لشگر اسلام به پایان برساند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲