تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۳۲
مرحله دوم دور رفت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال فردا با انجام چهار دیدار در حالی برگزار می‌شود که سه تیم از تیم‌های مدعی قهرمانی احتیاج به پیروزی مقابل رقبای خود دارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمرحله دوم از دور رفت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال فردا در حالی با انجام چهار دیدار برگزار می‌شود که تیم‌های مس سونگون ورزقان، فرش‌آرای مشهد، شهروند ساری که در رده‌های اول، سوم و چهارم لیگ برتر قرار داشتند همگی در دور رفت مقابل حریفان خود شکست خورده‌اند.
گیتی‌پسند اصفهان تنها تیمی بود که توانست در بازی خود پیروز شود و این هفته را می‌توان جنگ بالانشینان جدول با سایر رقبای خود دانست و در صورت شکست هر یک از این سه تیم هیچ کدام به مرحله یک چهارم صعود نخواهند کرد.
نکته‌ای که در این مرحله وجود دارد تیم‌های اول تا چهارم می‌توانند  فقط در دور رفت دو بار میزبان باشند و باید دو بازی آخر خود را در خانه میزبان رقبای‌شان باشند و این موضوع می‌تواند برای این تیم‌ها برگ برنده‌ای باشد. البته هر تیم در این مرحله باید دو پیروزی به دست آورد که بتواند به مرحله یک چهارم صعود کند.
* مس سونگون ورزقان - حفاری اهواز
مس سونگون ورزقان مدافع قهرمانی و تیمی که مدت‌ها توانسته در صدر جدول لیگ فوتسال یکه‌‌تازی کند و با این صدرنشینی خودش را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده بود هفته گذشته میهمان حفاری اهواز تیمی که در رده هشتم جدول قرار داشت و با عنوان آخرین تیم به این مرحله صعود کرده بود رفت که در نتیجه این تیم اهوازی بود که توانست در یک بازی کاملاً جنجالی در ضربات پنالتی مس را با نتیجه 6 بر 5 شکست دهد. حال با توجه به اینکه در مرحله پلی‌آف هر تیم باید سه بازی انجام دهند و در صورتی که هر تیم دو شکست در مقابل حریف خود داشته باشد از صعود به مرحله یک چهارم باز می‌ماند.
طبق برنامه قرار است فردا مس میزبان حفاری اهواز باشد و با توجه به شکست بازی قبل در اهواز بار دیگر این فرصت را دارد که هم انتقام شکست بازی رفت را بگیرد و هم تا حدودی خیال خود را از صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها راحت کند. البته در صورت پیروزی مس در این بازی آنها باید ظرف 48 ساعت آینده یک بار دیگر میزبان حفاری اهواز باشند.
* فرش‌آرای مشهد - سن‌ایچ ساوه
تیم فرش‌آرای مشهد تیمی که امسال نسبت به سال‌های گذشته عملکرد بهتری از خود نشان داده توانسته صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کند. این تیم هفته گذشته میهمان سن‌ایچ ساوه بود تیمی که با آمدن اصغری مقدم در رأس کادر فنی عملکرد فوق‌العاده از بدو شروع لیگ به خصوص در نیم‌فصل اول از خود نشان داده و همیشه به عنوان یک تیم مدعی بوده است. این بازی هم مثل سایر بازی‌های این هفته حواشی و جنجال‌های زیادی داشت اما این سنایچ بود که توانست با نتیجه 4 بر 2 فرش‌آرا را شکست دهد تا با روحیه بهتری بتواند فردا به مصاف این تیم مشهدی برود و در صورت پیروزی فرش‌آرا کار صعود این دو تیم به بازی آخر کشیده می‌شود.
* شهروند ساری - ستارگان ورامین
ستارگان ورامین که به عنوان پنجمین تیم به مرحله پلی‌آف صعود خود را قطعی کرده بود هفته گذشته در این مرحله میزبان شهروند ساری بود تیمی که با آمدن رضا لک به عنوان سرمربی عملکرد خوبی از خود نشان داده بود و در رتبه چهارم جدول قرار داشت که این بازی هم مثل سایر بازی‌ها حواشی زیادی داشته اما این ستارگان بود که توانست هم برنده بازی و هم حواشی باشد و 3 بر یک فرش‌آرا را شکست دهد. فردا قرار است شهروند میزبان ستارگان ورامین باشد و سرنوشت صعود این دو تیم هم مثل دو بازی دیگر است.
* گیتی‌پسند - سوهان محمدسیمای قم
گیتی‌پسند اصفهان که همیشه یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بوده، تیمی که امسال در رتبه دوم جدول قرار داشت و توانست به مرحله پلی‌آف صعود کند هفته گذشته و در همین مرحله در قم میهمان محمدسیما تیمی که به عنوان هفتمین تیم به این مرحله صعود کرد بود، باشد. البته این بازی حواشی کمتر نسبت به سایر بازی‌های برگزار شده داشت که در نتیجه گیتی‌پسند توانست 6 بر 3 محمدسیمای قم را شکست دهد. فردا در همین مرحله هم قرار است محمد سیمای قم میهمان گیتی‌پسند باشد. 
برنامه‌‌ بازی‌های امروز به شرح زیر است:
مس سونگون اهواز - حفاری اهواز
فرش‌آرای مشهد - سنج‌ایچ ساوه
شهروند ساری - ستارگان ورامین
گیتی‌پسند - سوهان محمدسیمای قم





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲