بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر قرار است استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از رقبایشان میزبانی نکنند همان بهتر که نمایندگان کشورمان از این مسابقات کنار بکشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازخداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار  در خصوص درخواست AFC برای برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در  کشور بیطرف اظهار داشت: مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان نباید به این خواسته تن بدهند. همه عشق طرفداران استقلال و پرسپولیس این است که بازی‌های تیم محبوب‌شان را در ورزشگاه آزادی ببینند و از آنها حمایت کنند اما اگر قرار است بازی‌های آنها در آزادی برگزار نشود همان بهتر که در این مسابقات شرکت نکنند.
وی افزود: استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار در فوتبال آسیا محسوب می‌شوند و تماشاگران هم روی بازی‌های این دو تیم تاثیر دارند اما حالا رقبا از فرصت سوء استفاده کرده و می‌خواهند این پوئن را از فوتبال ایران بگیرند. به نظرم مسئولین این باشگاه و فدراسیون فوتبال اصلا نباید زیر بار چنین حرفی رفته و نباید در این مسابقات شرکت کنند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دلایل ناکامی تیم فوتبال امید گفت: نمی‌شود دلیل ناکامی تیم امید را که نزدیک به50 سال است به المپیک صعود نکرده در یک خط یا دو خط اشاره کنیم. اصلا نمی‌شود تقصیر را به گردن یکی دو نفر انداخت. من خودم در تیم ملی امید بازی کرد‌ه‌ام و می‌دانم آنجا چه مشکلاتی وجود دارد. موفقیت تیم امید نیازمند یک کار سیستماتیک است و برنامه‌ریزی لازم دارد که متاسفانه ما این برنامه‌ریزی را نداریم. بنابراین تقصیرها به گردن مربی و بازیکن نیست و باید در این زمینه کارشناسی صورت بگیرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲