تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۸۶۶
سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از عملکرد محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع در رقابت های بین المللی کشتی آزاد ایتالیا تمجید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا که جزء مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود، از دیروز در شهر رم آغاز شد.
در روز نخست این مسابقات رقابت های اوزان 97 و 125 کیلوگرم برگزار شد که محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به مدال طلا دست یافتند.
اتحادیه جهانی در گزارشی بر روی سایت خود به تمجید از عملکرد کشتی گیران ایران پرداخت و عنوان داشت: محمدحسین محمدیان در چهار دیدار خود در دیدارهای مقدماتی به پیروزی رسید. این درحالی بود که وی کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد.
محمدیان در دیدار فینال نیز حریفی از بلاروس را مغلوب کرد تا اولین عنوان خود را در مسابقات رنکینگ بدست آورد.
امیرحسین زارع نیز نوزدهمین سالگرد تولد خود را با قهرمانی اش در این مسابقات که با شکست بلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه در فینال همراه بود، جشن گرفت. این در حالی بود که زارع در زمانی که تنها 6 سال سن داشت، ماخوف موفق شده بود که قهرمانی جهان را از آن خود کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲