BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> ملت ایران حمایت خود را از مظلومان ادامه می‌دهد | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۱۱۷۹۴
امام جمعه پل‌سفید با اشاره به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط ملت ایران گفت: ملت ایران حمایت خود را از مظلومان ادامه می‌دهد و استکباران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
۰
plusresetminus
ملت ایران حمایت خود را از مظلومان ادامه می‌دهد
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حسن قربانی در نماز جمعه این هفته شهر پل‌سفید اظهار کرد:ملت ایران به هیچ قدرتی اجازه ضربه زدن به ایران نمی‌دهد.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفظ می‌کند، افزود: ملت ایران حمایت خود را از مظلومان ادامه می‌دهد و استکباران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
 
امام جمعه پل‌سفید تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه پایتخت امروز روشنگری کردند و دشمنان آرزوی خود را به گور می‌برند.
 
این مسئول با محکوم کردن شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود:ترور فرمانده عالی نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد دشمن نقشه‌های شومی بر علیه ایران اسلامی دارد که باید در نطفه خفه شود.
 
قربانی با تاکید بر اینکه امریکا مادر تروریست است به شخصیت ارزشی سردار دل‌ها اشاره و اظهار کرد: سردار سلیمانی فرمانده مبارزه با تروریست ها بوده که امریکا و انگلیس سعی در تخریب شخصیت سردار داشتند که با بیداری ملت ناکام ماندند.
 
وی با اشاره به اینکه وحدتی که زیر تابوت شهید سپهبد سلیمانی ایجاد شده نباید بشکند، افزود:مردم شهرستان سوادکوه هیچ گاه در فتنه‌ها شرکت نکردند و دارای طبع بلندی هستند، این مسئله مسئولیت مسئولان را نسبت به مردم شهرستان بیشتر می‌کند، باید با توان بیشتری به مردم خدمت کنند.
 
امام جمعه پل‌سفید به ناراحتی همگان در خصوص حادثه هواپیمای اوکراینی اشاره و خاطرنشان کرد:حوادث این چنینی بارها در طول تاریخ تکرار شده است، اما امریکا می‌خواهد از این مسئله سواستفاده کند تا تحریم‌های جهانی برعلیه ایران را افزایش دهد.
 
وی در پایان با اشاره به اقدامات غیرعقلانی ترامپ علیه ملت ایران تصریح کرد: ترامپ به یک چهره منفور تبدیل شد که تعادل خود را از دست داده است، این مزدور گمان می‌برد با ترور سردار دل‌ها می‌تواند محبوبیت از دست رفته خود را بدست آورد که با حضور یکپارچه مردم در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دشمنان ناامید شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴