تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۷۷۸
مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: خالص و پاک بودن سردار سلیمانی باعث شد، همانطور که در زمان حضورش برای صلح و امنیت تلاش می کرد بعد از شهادتش نیز انقلاب بزرگی آفرید.
۰
plusresetminus
سردار سلیمانی به فریاد تمام مظلومان جهان می‌رسید/راه سلیمانی‌ها ادامه دارد
عبدالمهدی حق شناس در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم فقط برای ایران نبود، فرمانده ای بود که به فریاد تمام مظلومان جهان می رسید و محدود به کشورهای اسلامی نمی شد.

وی با بیان اینکه  آمریکا همیشه در طول تاریخ دشمن ما بود، عنوان کرد: سردار سلیمانی اولین و آخرین نفری نیستند که تحت ظلم شیطان بزرگ مسیر ملکوت را طی می کند و به ناحق شهید می شود.

مسئول بسیج رسانه مازندران تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی آمریکا مجبور به ترک عراق می‌شود و با حمله موشکی سپاه ضرر جبران ناپذیری را متحمل شد.

وی شهادت سردار سلیمانی را مایه خیر و برکت جهان اسلام خواند و تاکید کرد: اتحاد سیاسی مردم ایران و عراق بیش از پیش شده است و اختشاشات عراق از بین رفته است.

حق شناس ادامه داد: خالص و پاک بودن سردار باعث شد، همانطور که در زمان حضورش برای صلح و امنیت تلاش می کرد بعد از شهادتش نیز انقلاب بزرگی آفرید.

 وی با بیان اینکه انتقام سختی خواهیم گرفت، اظهار کرد: به گفته امام خمینی (ره) که فرموده اند، ملت ما را بکشید ما بیدارتر خواهیم شد؛ شهادت سردار سلیمانی باعث شد جامعه هوشیارتر و بابصریت تر شوند و حتی در میادین بین المللی نیز همینطور بوده است.

حق شناس در پایان خاطرنشان کرد: راهش را ادامه می‌دهیم و تا آخرین قطره خون به مبارزه خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴