تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۱۱۳۵۶
مجمع انتخابات هیات جودو مازندران برگزار شد و محمد حامی با ۱۶ رای رئیس هیات جودو استان شد.
۰
plusresetminus
رئیس هیات جودو مازندران معرفی شد
به گزارش بلاغ، سرانجام حواشی جودو به پایان رسید. دوئل حامی و مرزبان را حامی با اختلاف برد تا سکاندار، سکاندار باقی بماند.
مجمع انتخابات هیات جودو با حضور مسؤولام کشوری و استانی صبح امروز برگزار شد و حامی ۱۶ رای کسب کرد و مرزبان فقط یک رای آورد.



حامی جوان است اما باتجربه مدیریت بالا و قطعا با ایجاد همدلی و برقراری دوستی‌ها و استفاده از ظرفیت بالای این ورزش، می‌تواند جودو را به جایگاه واقعی‌اش در استان برساند.

حامی پیش از این، خودش سرپرست جودو هم بود و خودش هم از جنس جودو است. مدیریت دانشگاهی دارد و قطعا با ترکیب این دو تجربه جودو روزهای خوشی را انتظار خواهد کشید.


آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات جودو استان مازندران در خصوص تعلیق جودو ایران اظهار کرد:تعلیق جودو را به فرصت تبدیل کنیم و زیرساخت‌های این ورزش را در داخل تقویت کنیم و باید به خودسازی در جودو بپردازیم.

میراسماعیلی افزود :جودو نه تنها پس از تعلیق، تعطیل نشد سبب تلاش بیشتر ما در داخل کشور شد.

رئیس فدراسیون جودو ضمن تمجید از وضعیت جودو در مازندران، گفت : مازندران، استان ورزشی است که می‌توانند در جودو حضور قوی‌تری داشته باشیم.

در مجمع انتخاباتی هیات جودو مازندران که در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، محمد حامی با 16 رای رئیس شد و علیرضا مرزبان دیگر کاندید این مجمع تنها یک رای آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴