تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۱۰۲۵۷
شهروند نکا با برتری قاطع بر صنعت فرش حداد اصفهان از هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان کشور و با قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه به کار خود در نیم فصل اول این دوره از مسابقات پایان داد.
۱
plusresetminus
شهروند نکا مهمان اصفهانی خود را مغلوب کرد/ نایب قهرمانی نماینده نکا در پایان نیم فصل اول
به گزارش بلاغ، از هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان کشور دو تیم شهروند نکا و صنعت فرش حداد اصفهان در سالن سردار شهید طوسی شهرستان نکا به مصاف هم رفتند که در این دیدار نماینده نکا بر مهمان اصفهانی خود غلبه کرد.

در این مسابقه شهروند که از حمایت هواداران خود نیز بهره می‌برد در سه دست متوالی با نتایج 25 بر 20، 25 بر 18 و 25 بر 21 قاطعانه و در زمان کمتر از یک ساعت و نیم حریف میان رده خود در جدول گروه را بدرقه کرد.

این درحالی است که این مسابقه آخرین رقابت تیم‌های گروه اول لیگ بوده و شهروند نکا در هفت مسابقه قبلی خود پنج پیروزی و دو باخت را در کارنامه خود ثبت کرده بود که البته دو شکست این تیم در هفته‌های اول و دوم بوده و پس از آن با پنج پیروزی پیاپی گام به مسابقه امروز نهاده بود.

البته با احتساب دیدار دو تیم رده اول و دومی شهرداری قزوین و افق قم در مقابل یکدیگر در این هفته و برتری 3 بر یک نماینده قم، شهروند نکا که تا پیش از رقابت‌های این هفته با 14 امتیاز در رده سوم قرار داشت پس از پیروزی امروز خود با 19 امتیاز پس از افق قم 20 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفت و با عنوان نایب قهرمانی به تعطیلات نیم فصل رفت.

در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان کشور 19 تیم در دو گروه 9 و 10 تیمی با هم رقابت می‌کنند که شهروند نکا در گروه یک مسابقات با تیم‌های افق قم، شهرداری قزوین، پاس گرگان، مقاومت تهران، صنعت فرش حداد اصفهان، خاتم جوان اردکان، سفیر جوان رامسر و عقاب تهران هم گروه است.

تیم‌های شهروند نکا و سفیر جوان رامسر از گروه یک در کنار هورسان رامسر، ادیما نور و خوش سیما آمل از گروه دوم، پنج نماینده استان مازندران در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴